H.i.d conversion kit (κιτ μετατροπης xenon)
- lyon
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2568
- Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
- Model: -
- Τοποθεσία: Πετρουπολη
- Επικοινωνία:
H.i.d conversion kit (κιτ μετατροπης xenon)
High indensity discharge conversion kit.
Κανοντας το τελευταιο διαστημα μια μικρη ερευνα αγορας (παγκοσμιως!) περι αναβαθμισης φωτων σε xenon καταγραφω προς ενημερωση και
συζητηση τα οσα αποκομισα απο αυτη.
Το ερωτημα κατ'αρχην ειναι γιατι να προχωρησω σε αναβαθμιση φωτων?
Ειναι κατι απαραιτητο κτλ....?
Η απαντηση ειναι απλη.Για να βλεπω και να με βλεπουν καλυτερα.
Αν ειναι απαραιτητο ή οχι ειναι στην κριση του καθενα.
Δειτε στην παρακατω σελιδα την 2η φωτο.
αλογονου vs xenon
Αν θελει καποιος να ασχοληθει καλο θα ηταν να ξεκινησει διαβαζοντας
τα παρακατω post που περιγραφουν με σαφηνεια καποια πραγματα.
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopic.php?t=4786
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... ight=xenon
Στα τεχνικα σημεια θα πρεπει να τονισθει ως αρνητικο το εξης,
που δεν θα βρειτε πουθενα γραμμενο.
Μπορει μια λαμπα xenon μαζι με το ballast να ειναι της ταξης ισχυος των 35W που σημαινει μικροτερη καταναλωση ρευματος
σε σχεση με τις αλογονου που ειναι 55W
αλλα
ειναι πολυ μεγαλο το ρευμα εκκινησης μεχρι να ζεσταθει η λαμπα.
Με λιγα λογια φθανει τα 12 με 15Αμπερ οποτε για τα χιλιαρια διπλασιαζεται αφου δουλευουν ταυτοχρονα οι δυο λαμπες.
20με 30Αμπερ καταλαβαινετε πως ειναι ενα ισχυρο πληγμα τοσο για την μπαταρια που στις μοτοσυκλετες ειναι μικρη αλλα και για το υπολοιπο ηλεκτρικο κυκλωμα καθως προκαλει μια βυθιση τασης.
Δειτε και σχετικο βιντεο
Μιλωντας σχετικα με ανθρωπους που εχουν βαλει στις μοτοσυκλετες τους
απο το club, δεν αναφερθηκε ηλεκτρολογικο προβλημα
γνωριζω ομως οτι εχει παρουσιαστει σε καποια suzuki που ισως ειχαν μικρους μεταλλακτες να καψουν πηνια.
Το σιγουρο ειναι πως αν η μπαταρια σας ειναι στα τελευταια της θα την αποτελειωσει καθως η ζωη της εξαρταται αμεσα οχι μονο απο τη φορτιση αλλα και απο τα μεγαλα κρουστικα ρευματα.
Ερχομενος τωρα στα κιτ αν ριξετε μια ματια στο νετ ή και στην ελληνικη αγορα θα δειτε πως υπαρχουν εκατονταδες κατασκευαστες παγκοσμιως.
Οι τιμες για ενα κιτ κυμαινονται απο 100 ευρω εως 1000!!!
Τωρα οσον αφορα στις λαμπες και κυριως στις Η4 (διπλης σκαλας), παιζονται πολλα! Υπαρχουν 4 διαφορετικοι τυποι.
Διαβαστε εδω
Αυτες που κατα την αποψη μου ειναι οι πιο σωστες λειτουργικα ειναι εκεινες που παρεχουν φωτισμο xenon
και στη μικρη αλλα και στη μεγαλη σκαλα εχοντας μια λυχνια hid
και θα τις βρειτε στο νετ να αναφερονται ως:
Η4 bi xenon, H4-3, 9003.
Δειτε εδω τον τυπο λαμπας στον οποιο κινηται ηλεκτρομαγνητικα μεσα εξω η λυχνια αλλαζοντας απο μικρη σε μεγαλη σκαλα.
Το αρνητικο σε αυτο τον τυπο ειναι οτι ναι μεν εχεις καλα φωτα στη χαμηλη σκαλα
αλλα στη μεγαλη δεν γινεται σωστη διαχυση του φωτως, δεν ειναι καρφι.
Ενας αλλος τυπος Η4 τον οποιο θα βρειτε να πουλιεται μονο σε ακριβα κιτ
ειναι αυτος ο οποιος μαλλον αντιπροσωπευει οτι καλυτερο υπαρχει σημερα σε Η4 xenon.
Στην αγορα θα ακουσετε οτι δεν υπαρχουν καλα κιτ, οτι ειναι ολα κινεζικα κτλ.Κι ομως καλες μαρκες και εταιριες παιζουν και μερικες απο αυτες ειναι
οι: Prolumen, McCULLOCH, Philips, Hella, Osram, Matsushita, MTEC.
Πολυ προσοχη θα πρεπει να δωσετε στις απομιμισεις!
Το τελευταιο ερωτημα που τιθεται λοιπον ειναι:
Αγοραζω καποιο φθηνο κινεζικο με 120ευρω ή πηγαινω σε κατι καλυτερο απο 250 ευρω και πανω?
Προσωπικα και για ολα οσα αναφερθηκαν καταληγω μαλλον σε αυτο της Mtec ως καλυτερη ποιοτητα-τιμη-αποδοση-εγγυηση.
Σχετικα δειτε εδω
To κιτ 6000k Η4 hi/lo μαζι με τα μεταφορικα ανερχεται περιπου στα 260ευρω.
Κανοντας το τελευταιο διαστημα μια μικρη ερευνα αγορας (παγκοσμιως!) περι αναβαθμισης φωτων σε xenon καταγραφω προς ενημερωση και
συζητηση τα οσα αποκομισα απο αυτη.
Το ερωτημα κατ'αρχην ειναι γιατι να προχωρησω σε αναβαθμιση φωτων?
Ειναι κατι απαραιτητο κτλ....?
Η απαντηση ειναι απλη.Για να βλεπω και να με βλεπουν καλυτερα.
Αν ειναι απαραιτητο ή οχι ειναι στην κριση του καθενα.
Δειτε στην παρακατω σελιδα την 2η φωτο.
αλογονου vs xenon
Αν θελει καποιος να ασχοληθει καλο θα ηταν να ξεκινησει διαβαζοντας
τα παρακατω post που περιγραφουν με σαφηνεια καποια πραγματα.
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopic.php?t=4786
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... ight=xenon
Στα τεχνικα σημεια θα πρεπει να τονισθει ως αρνητικο το εξης,
που δεν θα βρειτε πουθενα γραμμενο.
Μπορει μια λαμπα xenon μαζι με το ballast να ειναι της ταξης ισχυος των 35W που σημαινει μικροτερη καταναλωση ρευματος
σε σχεση με τις αλογονου που ειναι 55W
αλλα
ειναι πολυ μεγαλο το ρευμα εκκινησης μεχρι να ζεσταθει η λαμπα.
Με λιγα λογια φθανει τα 12 με 15Αμπερ οποτε για τα χιλιαρια διπλασιαζεται αφου δουλευουν ταυτοχρονα οι δυο λαμπες.
20με 30Αμπερ καταλαβαινετε πως ειναι ενα ισχυρο πληγμα τοσο για την μπαταρια που στις μοτοσυκλετες ειναι μικρη αλλα και για το υπολοιπο ηλεκτρικο κυκλωμα καθως προκαλει μια βυθιση τασης.
Δειτε και σχετικο βιντεο
Μιλωντας σχετικα με ανθρωπους που εχουν βαλει στις μοτοσυκλετες τους
απο το club, δεν αναφερθηκε ηλεκτρολογικο προβλημα
γνωριζω ομως οτι εχει παρουσιαστει σε καποια suzuki που ισως ειχαν μικρους μεταλλακτες να καψουν πηνια.
Το σιγουρο ειναι πως αν η μπαταρια σας ειναι στα τελευταια της θα την αποτελειωσει καθως η ζωη της εξαρταται αμεσα οχι μονο απο τη φορτιση αλλα και απο τα μεγαλα κρουστικα ρευματα.
Ερχομενος τωρα στα κιτ αν ριξετε μια ματια στο νετ ή και στην ελληνικη αγορα θα δειτε πως υπαρχουν εκατονταδες κατασκευαστες παγκοσμιως.
Οι τιμες για ενα κιτ κυμαινονται απο 100 ευρω εως 1000!!!
Τωρα οσον αφορα στις λαμπες και κυριως στις Η4 (διπλης σκαλας), παιζονται πολλα! Υπαρχουν 4 διαφορετικοι τυποι.
Διαβαστε εδω
Αυτες που κατα την αποψη μου ειναι οι πιο σωστες λειτουργικα ειναι εκεινες που παρεχουν φωτισμο xenon
και στη μικρη αλλα και στη μεγαλη σκαλα εχοντας μια λυχνια hid
και θα τις βρειτε στο νετ να αναφερονται ως:
Η4 bi xenon, H4-3, 9003.
Δειτε εδω τον τυπο λαμπας στον οποιο κινηται ηλεκτρομαγνητικα μεσα εξω η λυχνια αλλαζοντας απο μικρη σε μεγαλη σκαλα.
Το αρνητικο σε αυτο τον τυπο ειναι οτι ναι μεν εχεις καλα φωτα στη χαμηλη σκαλα
αλλα στη μεγαλη δεν γινεται σωστη διαχυση του φωτως, δεν ειναι καρφι.
Ενας αλλος τυπος Η4 τον οποιο θα βρειτε να πουλιεται μονο σε ακριβα κιτ
ειναι αυτος ο οποιος μαλλον αντιπροσωπευει οτι καλυτερο υπαρχει σημερα σε Η4 xenon.
Στην αγορα θα ακουσετε οτι δεν υπαρχουν καλα κιτ, οτι ειναι ολα κινεζικα κτλ.Κι ομως καλες μαρκες και εταιριες παιζουν και μερικες απο αυτες ειναι
οι: Prolumen, McCULLOCH, Philips, Hella, Osram, Matsushita, MTEC.
Πολυ προσοχη θα πρεπει να δωσετε στις απομιμισεις!
Το τελευταιο ερωτημα που τιθεται λοιπον ειναι:
Αγοραζω καποιο φθηνο κινεζικο με 120ευρω ή πηγαινω σε κατι καλυτερο απο 250 ευρω και πανω?
Προσωπικα και για ολα οσα αναφερθηκαν καταληγω μαλλον σε αυτο της Mtec ως καλυτερη ποιοτητα-τιμη-αποδοση-εγγυηση.
Σχετικα δειτε εδω
To κιτ 6000k Η4 hi/lo μαζι με τα μεταφορικα ανερχεται περιπου στα 260ευρω.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος lyon την Κυρ 11 Νοέμ 2007, 08:32, έχει επεξεργασθεί 7 φορές συνολικά.
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
τα πραγματα απλα δεν ειναι , αλλα ουτε και τοσο τραγικα να πω ακομα!
1.Η βύθιση αυτή είναι φυσιολογική, εμφανίζετε στούς περισσότερους μηχανισμούς χαμηλού κόστους πλεον, παλαιότερα αυτό ίσχυε και στους επώνυμους μηχανισμούς.
2. οι διαφορές που μπορει να συναντησεις έχουν να κάνουν με την χρήση διαφορετικού μηχανισμού στην μεσαία και στην μεγάλη σκάλα (ταχύτερος ως πρός το ζέσταμα της λαμπας) όπως επίσης και διαφορετικές λάμπες υψηλότερης φωτεινότητας.
1.Η βύθιση αυτή είναι φυσιολογική, εμφανίζετε στούς περισσότερους μηχανισμούς χαμηλού κόστους πλεον, παλαιότερα αυτό ίσχυε και στους επώνυμους μηχανισμούς.
2. οι διαφορές που μπορει να συναντησεις έχουν να κάνουν με την χρήση διαφορετικού μηχανισμού στην μεσαία και στην μεγάλη σκάλα (ταχύτερος ως πρός το ζέσταμα της λαμπας) όπως επίσης και διαφορετικές λάμπες υψηλότερης φωτεινότητας.
Re: H.i.d convertion kit (κιτ μετατροπης xenon)
Απο αυτον εχω αγορασει το κιτ για το αμαξιμου πριν 2 χρονια.Τρομερη μαρκα παιδια η συγκεκριμενη ειναι εξισου καλη και γνωστη σαν την PIAA.
KAi kati akoma.ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ μην σας το φερουν με FEDEX.H sygkekrimenh εταιρια συνεργαζετε με τελωνειο εδω καμ παιφτει χοντρο χαρατσι αν ειναι εκτος ευρωπης.Παρα πολλα παραπονα εχουν ακουστει γι αυτην την εταιρια σε πολλα φορουμ.
Εγω εχω ψωνησει πολλα πραματα απο αμερικη και ασια και ιαπωνια ποτε δεν πληρωσα τελωνειο τυχαια ομως μου ερχοντουσαν εκτος thn fedex.
Kai το ποσο δεν ειναι 260 ευρο ειναι 300 δολαρια για να ερθει εδω με μεταφορικα αν κανετε την μετατροπη σε ευρο ερχετε στα 200 ευρο.
Και καμια σχεση η MTEC με οτι πουλανε εδω και ποιο ακριβα.
KAi kati akoma.ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ μην σας το φερουν με FEDEX.H sygkekrimenh εταιρια συνεργαζετε με τελωνειο εδω καμ παιφτει χοντρο χαρατσι αν ειναι εκτος ευρωπης.Παρα πολλα παραπονα εχουν ακουστει γι αυτην την εταιρια σε πολλα φορουμ.
Εγω εχω ψωνησει πολλα πραματα απο αμερικη και ασια και ιαπωνια ποτε δεν πληρωσα τελωνειο τυχαια ομως μου ερχοντουσαν εκτος thn fedex.
Kai το ποσο δεν ειναι 260 ευρο ειναι 300 δολαρια για να ερθει εδω με μεταφορικα αν κανετε την μετατροπη σε ευρο ερχετε στα 200 ευρο.
Και καμια σχεση η MTEC με οτι πουλανε εδω και ποιο ακριβα.
- lyon
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2568
- Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
- Model: -
- Τοποθεσία: Πετρουπολη
- Επικοινωνία:
Re: H.i.d convertion kit (κιτ μετατροπης xenon)
Φιλε Spartan ειδες καπου το συγκεκριμενο κιτSPARTAN έγραψε:
Kai το ποσο δεν ειναι 260 ευρο ειναι 300 δολαρια για να ερθει εδω με μεταφορικα αν κανετε την μετατροπη σε ευρο ερχετε στα 200 ευρο.
Και καμια σχεση η MTEC με οτι πουλανε εδω και ποιο ακριβα.
6000Κ H4 hi/lo στην τιμη που αναγραφεις?
Ρωταω επειδη μιλαω με ebay και η τιμη που μου δοθηκε
με τα μεταφορικα ειναι 360δολαρια που σημαινει περιπου 260 ευρω
με τις σημερινες ισοτιμιες.
Εαν οντως το ειδες γραψε μας τη διευθυνση της σελιδας για
να κανω επερωτηση.
Μονο προσεχε μην το μπερδεψεις με το κιτ 6000Κ Η4 Lo.
Οι λαμπες ειναι εντελως διαφορετικες.
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
Οχι νομιζα οτι μαζι με μεταφορικα παει 300 δολαρια και με την μετατροπη 200 ευρο.
Απο αυτον εχω παρει για το αμαξιμου πριν 2 χρονια,πολυ καλος και μου ειχαν ερθει κατευθειαν σπιτι, μεσα σε 5 μερες!!!το κουτι ειναι μεγαλο.
Πως θα τις βαλεις θα πας σε ηλεκτρολογο?Στο αμαξι παντως τις εβαλα εγω μεσα σε 5 λεπτα.Τωρα στην μηχανη δεν ξερω αν εχει τιποτε εχτρα συνδεσεις.
Οταν τις βαλεις ανεβασε καμια φωτο που τα στηριξες τα μπαλαστ πως και τι θαναι πολυ χρησιμη για τους μελοντικους αγοραστες χενον.Εδω μου ειπαν μια τιμη στον δελαμανη 400 ευρο και το κιτ κουκουρουκου σε σχeση με MTEC.
Emena με νοιαζει να μαθω αν ειναι οπως στο αμαξι το φισ του ρευματος της μηχανης το συνδεεις με το μπαλαστ και το μπαλαστ με την λαμπα.
Απο αυτον εχω παρει για το αμαξιμου πριν 2 χρονια,πολυ καλος και μου ειχαν ερθει κατευθειαν σπιτι, μεσα σε 5 μερες!!!το κουτι ειναι μεγαλο.
Πως θα τις βαλεις θα πας σε ηλεκτρολογο?Στο αμαξι παντως τις εβαλα εγω μεσα σε 5 λεπτα.Τωρα στην μηχανη δεν ξερω αν εχει τιποτε εχτρα συνδεσεις.
Οταν τις βαλεις ανεβασε καμια φωτο που τα στηριξες τα μπαλαστ πως και τι θαναι πολυ χρησιμη για τους μελοντικους αγοραστες χενον.Εδω μου ειπαν μια τιμη στον δελαμανη 400 ευρο και το κιτ κουκουρουκου σε σχeση με MTEC.
Emena με νοιαζει να μαθω αν ειναι οπως στο αμαξι το φισ του ρευματος της μηχανης το συνδεεις με το μπαλαστ και το μπαλαστ με την λαμπα.
- killervolos
- Δημοσιεύσεις: 488
- Εγγραφή: Δευ 09 Μάιος 2005, 16:07
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: Παντού
- Επικοινωνία:
Λογικα πρεπει να ειναι τα ιδια. Γιατι αυτα που εχω βαλει εγω τωρα στο FZ1 και πριν στο FZ6, τα σετ ηταν για αυτοκινητο και ταιριαξαν απολυτα. Δε νομιζω να υπαρχει διαχωρισμος ως προς τη συνδεση... και ας βγαινουν σε συσκευασιες που αναφερονται για moto.
Ενα εχω να πω για τα Xenon........ ε ρε nfot που σας χρειαζεται !!!!!
Ενα εχω να πω για τα Xenon........ ε ρε nfot που σας χρειαζεται !!!!!
Carpe Diem
Θα μείνω πάντα ιδανικός κ ανάξιος εραστής,
των μακρυσμένων ταξιδιών και των γαλάζιων πόντων...
Θα μείνω πάντα ιδανικός κ ανάξιος εραστής,
των μακρυσμένων ταξιδιών και των γαλάζιων πόντων...
- lyon
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 2568
- Εγγραφή: Πέμ 16 Νοέμ 2006, 21:09
- Model: -
- Τοποθεσία: Πετρουπολη
- Επικοινωνία:
Αντιστοιχο σε ποιοτητα κιτ βρηκα στην ελληνικη αγορα στο νετ μετα απο
πολυ ψαξιμο και ξεκιναει απο 400 ευρω.
Στα καταστηματα γενικως αυτο που αγοραζεις απ'εξω 120ευρω εδω το
βρησκεις με 230-250ευρω στην καλυτερη των περιπτωσεων και ειναι λογικο
αν σκεφτει κανεις οτι το προιον περναει απο τουλαχιστον δυο επιπλεων
εμπορους-μεσαζοντες.
Την εγκατασταση θα την κανω μονος.Που και πως θα τα στηριξω θα το
δω οταν θα τα εχω στα χερια μου.
Δεν εχει καμια διαφορα απο τις φισες του αυτοκινητου.H διαφορα στα
κιτ μοτοσυκλετας ειναι οτι το πακετο περιεχει μονο
μια λαμπα και ενα ballast.Ουσιαστικα αυτο που αγοραζω
παρουσιαζεται σαν κιτ αυτοκινητου.
Οσον αφορα στα ballast παρουσιαζεται σιγα σιγα μια δευτερη γενια
πιο λεπτα (slim) που κανουν ακριβως την ιδια δουλεια με τα προηγουμενα.
Δειτε εδω την καινουργια και προηγουμενη της Philips
πολυ ψαξιμο και ξεκιναει απο 400 ευρω.
Στα καταστηματα γενικως αυτο που αγοραζεις απ'εξω 120ευρω εδω το
βρησκεις με 230-250ευρω στην καλυτερη των περιπτωσεων και ειναι λογικο
αν σκεφτει κανεις οτι το προιον περναει απο τουλαχιστον δυο επιπλεων
εμπορους-μεσαζοντες.
Την εγκατασταση θα την κανω μονος.Που και πως θα τα στηριξω θα το
δω οταν θα τα εχω στα χερια μου.
Δεν εχει καμια διαφορα απο τις φισες του αυτοκινητου.H διαφορα στα
κιτ μοτοσυκλετας ειναι οτι το πακετο περιεχει μονο
μια λαμπα και ενα ballast.Ουσιαστικα αυτο που αγοραζω
παρουσιαζεται σαν κιτ αυτοκινητου.
Οσον αφορα στα ballast παρουσιαζεται σιγα σιγα μια δευτερη γενια
πιο λεπτα (slim) που κανουν ακριβως την ιδια δουλεια με τα προηγουμενα.
Δειτε εδω την καινουργια και προηγουμενη της Philips
Οτιδηποτε απροσωπο διαβαζεις σε ενα φορουμ μπορει να προερχεται απο καποιον πιο
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
εξυπνο και πιο καταρτισμενο απο σενα, μπορει ομως και απο καποιον ασχετο. Η ευθυνη ειναι δικη σου!!!
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
το θεμα ειναι πολυ μεγαλο! απο την αλλη δε θεωρω οτι παντα η ακριβη τιμη σημαινει και καλο κιτ!
Αλλα περα απο αυτο απο εβδομαδα , περιμενω ενα κιτ να ερθει να το δοκιμασω , τιμη και εμπορο(Ελλαδα) ακομα δε θα πω ,
απλως αυτος δινει μονο χονδρικη με τιμες που μαμανε , η ποιοτητα με αυτα που ξερω ειναι εξισου ομοια με τα ακριβα , τωρα
οταν με το καλο φτασουν και τα βαλω αυτο που με νοιαζει και τους περισσοτερους αναβατες ειναι η ανταποκριση του σινιαλου!
και αυτο θελω να τσεκαρω πρωτα , μια και τα υπολοιπα εγγυησης και ευρωπαικες προδιαγραφες τα πληρουν ολα!
Αλλα περα απο αυτο απο εβδομαδα , περιμενω ενα κιτ να ερθει να το δοκιμασω , τιμη και εμπορο(Ελλαδα) ακομα δε θα πω ,
απλως αυτος δινει μονο χονδρικη με τιμες που μαμανε , η ποιοτητα με αυτα που ξερω ειναι εξισου ομοια με τα ακριβα , τωρα
οταν με το καλο φτασουν και τα βαλω αυτο που με νοιαζει και τους περισσοτερους αναβατες ειναι η ανταποκριση του σινιαλου!
και αυτο θελω να τσεκαρω πρωτα , μια και τα υπολοιπα εγγυησης και ευρωπαικες προδιαγραφες τα πληρουν ολα!
Μονο που αν διαβασεις προσεκτικα, θα δεις οτι πλεον αναμεσα στο ballast και στη λαμπα, παρεμβαλεται ακομη ενα κουτακι με ηλεκτρονικα. Ουσιαστικα χωρισαν το παλιο ballast σε δυο κομματια, λεπτυναν πολυ το ενα και το αλλο το μετακομισαν λιγο πιο μακρια.lyon έγραψε:...
Οσον αφορα στα ballast παρουσιαζεται σιγα σιγα μια δευτερη γενια
πιο λεπτα (slim) που κανουν ακριβως την ιδια δουλεια με τα προηγουμενα.
Δειτε εδω την καινουργια και προηγουμενη της Philips
Pηρες το κιτ και του ειπες του αμερικανου να σου βαλει μια Η4 low high και μια Η7?Giati re paidia εχω δει κατι κιτ για μηχανες που εχει και κατι εχτρα ρελεδες??Οταν πηρα το μαγαζι που συνεργαζετε ο δελαμανης και μου ειπε 400 ευρο το πιο καλο κιτ για το μηχανακι μου ειπε οτι τα κιτ για μηχανες εχουν και μια εχτρα καλοδιωση οπου θα χρειαστει ηλεκτρολογος για να μπει σωστα.Οσοι εχετε βαλει χενον ειναι σαν το αμαξι βγαλατε την φισα απο την μηχανη την συνδεσατε με μπαλαστ και μετα αυτο με την λαμπα??lyon έγραψε:Αντιστοιχο σε ποιοτητα κιτ βρηκα στην ελληνικη αγορα στο νετ μετα απο
πολυ ψαξιμο και ξεκιναει απο 400 ευρω.
Στα καταστηματα γενικως αυτο που αγοραζεις απ'εξω 120ευρω εδω το
βρησκεις με 230-250ευρω στην καλυτερη των περιπτωσεων και ειναι λογικο
αν σκεφτει κανεις οτι το προιον περναει απο τουλαχιστον δυο επιπλεων
εμπορους-μεσαζοντες.
Την εγκατασταση θα την κανω μονος.Που και πως θα τα στηριξω θα το
δω οταν θα τα εχω στα χερια μου.
Δεν εχει καμια διαφορα απο τις φισες του αυτοκινητου.H διαφορα στα
κιτ μοτοσυκλετας ειναι οτι το πακετο περιεχει μονο
μια λαμπα και ενα ballast.Ουσιαστικα αυτο που αγοραζω
παρουσιαζεται σαν κιτ αυτοκινητου.
Οσον αφορα στα ballast παρουσιαζεται σιγα σιγα μια δευτερη γενια
πιο λεπτα (slim) που κανουν ακριβως την ιδια δουλεια με τα προηγουμενα.
Δειτε εδω την καινουργια και προηγουμενη της Philips
Μηπως λενε ********** για να δικαιολογησουν τα πολλα χρηματα??
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
δε ξερω , αυτο σε βοηθαει?!
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... ight=xenon
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewtopi ... ight=xenon
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες