Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
- theovivad
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
- Model: FZS600
- Model year: 2001
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Ξεφύγαμε και αυτό μ΄αρέσει... Πάραυτα, ναι από τροχό και ατέρμονας κανονικότατα...όπως παλιά!
Solomon αν κατάλαβα καλά αυτό που λες με λίγα λόγια είναι ότι επειδή θα κοντύνει θα ΄γεμίζουν΄πιο καλά οι ταχύτητες σε θέμα στροφών οπότε θα βγαίνεις στην 6η καλύτερα με ίδια τελική και ίσως και περισσότερο?
Υγ. Αυτό το φόρουμ τα σπάειιιιιιιι !!!! </->/ss2
Solomon αν κατάλαβα καλά αυτό που λες με λίγα λόγια είναι ότι επειδή θα κοντύνει θα ΄γεμίζουν΄πιο καλά οι ταχύτητες σε θέμα στροφών οπότε θα βγαίνεις στην 6η καλύτερα με ίδια τελική και ίσως και περισσότερο?
Υγ. Αυτό το φόρουμ τα σπάειιιιιιιι !!!! </->/ss2
-
- Fazer Hellas Club Member
- Δημοσιεύσεις: 759
- Εγγραφή: Δευ 22 Φεβ 2010, 01:16
- Model: CBR
- Model year: 1999
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Το μόνο αρνητικό που θα έχει αυτή η μετατροπή είναι ότι μπορεί να σου ανέβει η κατανάλωση αν τη δουλεύεις πάνω από τα 120.
Αν θυμάμαι καλά στο fazer 6 με 120 είναι στις 6000rpm που είναι οι κατάλληλες στροφές για να μην καίει οπότε στην εθνική και το επαρχιακό θα καις λίγο παραπάνω.
Αν θυμάμαι καλά στο fazer 6 με 120 είναι στις 6000rpm που είναι οι κατάλληλες στροφές για να μην καίει οπότε στην εθνική και το επαρχιακό θα καις λίγο παραπάνω.
- theovivad
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
- Model: FZS600
- Model year: 2001
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Ναι GrDreamer αυτό είναι σωστό που λες, αλλά η διαφορά αυτή σ ένα ταξίδι να είναι 10%... ίσως και λιγότερο. Δεν έχεις ανεβοκατεβάσματα συνέχεια (στην εθνική τουλάχιστον).
Το 14-48 είναι το πιο υποψήφιο... θα κοιτάξω λίγο και τι σετάκια κυκλοφορούν (γνήσια και aftermarket)... Γνήσια λέτε?
Γνήσιο όμως 14 μπροστινό γρανάζι υπάρχει?
Το 14-48 είναι το πιο υποψήφιο... θα κοιτάξω λίγο και τι σετάκια κυκλοφορούν (γνήσια και aftermarket)... Γνήσια λέτε?
Γνήσιο όμως 14 μπροστινό γρανάζι υπάρχει?
- theovivad
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
- Model: FZS600
- Model year: 2001
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Το γνήσιο μπροστινο γρανάζι με 15Τ είναι αυτό...
14Τ γρανάζι για μπροστά με rubber που το λέει, δεν υπάρχει... υπάρχουν σε πολλές άλλες εταιρείες JT, sunstar, afam κλπ αλλά απλά χωρίς λαστιχάκι .... Για ποίο λόγο είναι έτσι το μαμά γρανάζι? Υποψιάζομαι για το θόρυβο ή βοηθάει την αλυσίδα να πατάει καλύτερα πιο κάθετα στα δόντια του γραναζιού.. έτσι όπως πατάει η αλυσίδα... Είναι σημαντικό λέτε... πρέπει να υπάρχει?
14Τ γρανάζι για μπροστά με rubber που το λέει, δεν υπάρχει... υπάρχουν σε πολλές άλλες εταιρείες JT, sunstar, afam κλπ αλλά απλά χωρίς λαστιχάκι .... Για ποίο λόγο είναι έτσι το μαμά γρανάζι? Υποψιάζομαι για το θόρυβο ή βοηθάει την αλυσίδα να πατάει καλύτερα πιο κάθετα στα δόντια του γραναζιού.. έτσι όπως πατάει η αλυσίδα... Είναι σημαντικό λέτε... πρέπει να υπάρχει?
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Δεν υπαρχει 14αρι aftermarket με λαστιχο , οπως το ειπες ειναι για την αποσβεση των κραδασμων/θορυβων . Πολλοι κυκλοφορουν ετσι , τα υπολοιπα τωρα περι αισθησης/θορυβου ειναι σχετικα
- theovivad
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
- Model: FZS600
- Model year: 2001
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Κοιτάω τελικά για 14-48 ή Jt ή Afam και αλυσίδα Tsubaki την χρυσή ενισχυμένη...
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
....καλα πας
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Περιμένουμε φυσικά να μας μεταφέρεις και τις εντυπώσεις σου από την αλλαγή.
Κάπου είχα διαβάσει πως το μπροστινό γρανάζι θέλει αλλαγή στα μισά χλμ της ζωής της αλυσίδας επειδή η φθορά του είναι πολύ γρηγορότερη από του πίσω με αποτέλεσμα να συμπαρασύρει σε πρόωρη φθορά αλυσίδα κ πίσω γρανάζι.
Στο fazer πχ η αλυσίδα με σωστή χρήση κ συντήρηση θα βγάζει 30.000χλμ με αλλαγή του μπροστινού γραναζιού στα μισά.
Για το μπροστά γρανάζι μιλά κι αυτός ο τύπος (που το κόβω για σχετικό) :
https://www.youtube.com/watch?v=UxD3qdD7LhE
Κάπου είχα διαβάσει πως το μπροστινό γρανάζι θέλει αλλαγή στα μισά χλμ της ζωής της αλυσίδας επειδή η φθορά του είναι πολύ γρηγορότερη από του πίσω με αποτέλεσμα να συμπαρασύρει σε πρόωρη φθορά αλυσίδα κ πίσω γρανάζι.
Στο fazer πχ η αλυσίδα με σωστή χρήση κ συντήρηση θα βγάζει 30.000χλμ με αλλαγή του μπροστινού γραναζιού στα μισά.
Για το μπροστά γρανάζι μιλά κι αυτός ο τύπος (που το κόβω για σχετικό) :
https://www.youtube.com/watch?v=UxD3qdD7LhE
- theovivad
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
- Model: FZS600
- Model year: 2001
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Φίλε duffy καλό το βίντεο και εξηγεί αυτό που είπες. Η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι (μέσα και εγώ) βλέπουμε το πίσω γρανάζι σε τι κατάσταση είναι ---αυτό που μπορούμε να δούμε διότι το μπροστινό είναι σχεδόν πάντα κρυμμένο--- και την αλυσίδα. Έτσι κρίνουμε την κατάσταση του σετ... έχοντας υπόψη αυτή την γνώση θα το έχω στο νου μου για την συντήρηση τους στο μέλλον.
Μόλις τα τοποθετήσω, πιστεύω την παραπάνω εβδομάδα, θα πω και για τα αποτελέσματα-εντυπώσεις της μετάδοσης 14-48...
Μόλις τα τοποθετήσω, πιστεύω την παραπάνω εβδομάδα, θα πω και για τα αποτελέσματα-εντυπώσεις της μετάδοσης 14-48...
- theovivad
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
- Model: FZS600
- Model year: 2001
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Μια μικρή διόρθωση (για το ορθόν του νήματος) δεν έχει ντίζα και ατέρμονα κλασικά οπως έγραψα, αλλά έναν σενσορα στο αριστερό μέρος του μπροστινού τροχού... αυτόν εδώ. Sorry!!!theovivad έγραψε:Ξεφύγαμε και αυτό μ΄αρέσει... Πάραυτα, ναι από τροχό και ατέρμονας κανονικότατα...όπως παλιά!
Κωδικός: 4YR837550500
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Το ίδιο κανει, εφόσον παίρνει κίνηση από τον μπροστινό τροχό δεν επηρεάζεται από την αλλαγή του γραναζωματος
- theovivad
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
- Model: FZS600
- Model year: 2001
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Λοιπόν ήρθαν και τα τοποθετήσαμε... Το μαμα 15αρι μπροστινό γρανάζι ήταν χάλια... το πλαστικό λάστιχο που είχε ως αντικραδασμικό και ως αντιθορυβικό... σμπαράλια!!!
Τοποθετήθηκε το 14 μπροστινό και το 48άρι πίσω... και φυσικά καινούργια αλυσίδα.
Τα γρανάζια sunstar τελικά (και όχι afam) και η αλυσίδα Tsubaki Sigma XRG 530 Gold Chain.
Το βράδυ βόλτα και πρώτες εντυπώσεις.
Τοποθετήθηκε το 14 μπροστινό και το 48άρι πίσω... και φυσικά καινούργια αλυσίδα.
Τα γρανάζια sunstar τελικά (και όχι afam) και η αλυσίδα Tsubaki Sigma XRG 530 Gold Chain.
Το βράδυ βόλτα και πρώτες εντυπώσεις.
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Πολύ όμορφη! Καινουργιλα! Αναμένουμε εντυπώσεις
- theovivad
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
- Model: FZS600
- Model year: 2001
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Άξιο λόγου πιστεύω πως είναι να πω ότι το τι μουργκάνα και τι μάκα έβγαλα από το καπάκι που κλείνει το μπροστινό γρανάζι δεν περιγράφεται!!! Δυο ώρες στο πλυντήριο του συνεργείου κυριολεκτικά καθάριζα εγώ ο ίδιος το καπάκι και το κούμπωμα εσωτερικά της ντίζας του συμπλέκτη. Από δω και πέρα μια φορά το εξάμηνο τουλάχιστον... καθάρισμα.
Λοιπόν το μοτό κόντυνε!
Το έδειξαν και τα μαθηματικά σε προηγούμενες αναρτήσεις σ αυτό το νήμα. Στα χέρια μου αφού ρυθμίσαμε αλυσίδα και ντίζα, πέρασε στις 19:00... έως πριν λίγο... αργά και τέταρτο που συμμαζεύτηκα στο σπίτι. (3 ώρες: βολτιτσες - συνεργείο σχόλια... βολτίτσα πάλι... καφεδάκια...ξέρετε... χαλαρά!!)
Μέσα στην πόλη.
Από την πρώτη ταχύτητα κατάλαβα την αλλαγή. Πιο νευρικό, ζητούσε νωρίτερα εννοείτε τις αλλαγές προς τα πάνω και πιο "γεμάτο" ... Δεν έγινε και Honda... δηλαδή πιο γραμμικό... αλλά κανένα σκορτσάρισμα και τρέμουλο. ¨Συγχωρεί¨ πλέον κάτι ψιλολαθάκια του αριστερού στη μανέτα του συμπλέκτη και ενεργητικά στο κόψιμο του γκαζιού νιώθεις ότι φρενάρεις. Σε γενικές γραμμές πολύ... βολικό θα έλεγα για εντός των τειχών. Μου άρεσε.
Στην Εθνική.
Δεν το δοκίμασα ακόμη. Πιστεύω να πατήσουν λίγο γρανάζια αλυσίδα για μερικά χλμ να ξαναρυθμίσω αλυσίδα και τότε θα το βγάλω...να δω τι παίζει.
(sorry...για το σύντομο των πρώτων εντυπώσεων...έπεται και συνέχεια)
Λοιπόν το μοτό κόντυνε!
Το έδειξαν και τα μαθηματικά σε προηγούμενες αναρτήσεις σ αυτό το νήμα. Στα χέρια μου αφού ρυθμίσαμε αλυσίδα και ντίζα, πέρασε στις 19:00... έως πριν λίγο... αργά και τέταρτο που συμμαζεύτηκα στο σπίτι. (3 ώρες: βολτιτσες - συνεργείο σχόλια... βολτίτσα πάλι... καφεδάκια...ξέρετε... χαλαρά!!)
Μέσα στην πόλη.
Από την πρώτη ταχύτητα κατάλαβα την αλλαγή. Πιο νευρικό, ζητούσε νωρίτερα εννοείτε τις αλλαγές προς τα πάνω και πιο "γεμάτο" ... Δεν έγινε και Honda... δηλαδή πιο γραμμικό... αλλά κανένα σκορτσάρισμα και τρέμουλο. ¨Συγχωρεί¨ πλέον κάτι ψιλολαθάκια του αριστερού στη μανέτα του συμπλέκτη και ενεργητικά στο κόψιμο του γκαζιού νιώθεις ότι φρενάρεις. Σε γενικές γραμμές πολύ... βολικό θα έλεγα για εντός των τειχών. Μου άρεσε.
Στην Εθνική.
Δεν το δοκίμασα ακόμη. Πιστεύω να πατήσουν λίγο γρανάζια αλυσίδα για μερικά χλμ να ξαναρυθμίσω αλυσίδα και τότε θα το βγάλω...να δω τι παίζει.
(sorry...για το σύντομο των πρώτων εντυπώσεων...έπεται και συνέχεια)
Re: Γρανάζωμα - λίγο πιο κοντό
Τι πάει να πει "δεν έγινε Honda";;
Είχα το CBR600F3 που φορούσε τον ανταγωνιστικό κινητήρα με το Fazer/Thundercat και έχω οδηγήσει τον κινητήρα και στις εκδόσεις Hornet/CBF και έχω να σου πω πως το μοτεράκι του Yamaha είναι πιο δυνατό, πιο ροπάτο, το ίδιο εύστροφο, σαφώς πιο γραμμικό, πολύ πιο ομαλό στη λειτουργία του, πιο οικονομικό σε καύσιμο και είναι και πιο κόμπακτ σε διαστάσεις.
Πάντως περιμένουμε και πιο πλήρεις εντυπώσεις από το κοντύτερο γρανάζωμα, με τον καιρό. Κυρίως σε επαρχιακούς και ορεινούς δρόμους, δεν μιλώ για κυνηγητό αλλά για νορμάλ ή και χαλαρούς ρυθμούς.
Είχα το CBR600F3 που φορούσε τον ανταγωνιστικό κινητήρα με το Fazer/Thundercat και έχω οδηγήσει τον κινητήρα και στις εκδόσεις Hornet/CBF και έχω να σου πω πως το μοτεράκι του Yamaha είναι πιο δυνατό, πιο ροπάτο, το ίδιο εύστροφο, σαφώς πιο γραμμικό, πολύ πιο ομαλό στη λειτουργία του, πιο οικονομικό σε καύσιμο και είναι και πιο κόμπακτ σε διαστάσεις.
Πάντως περιμένουμε και πιο πλήρεις εντυπώσεις από το κοντύτερο γρανάζωμα, με τον καιρό. Κυρίως σε επαρχιακούς και ορεινούς δρόμους, δεν μιλώ για κυνηγητό αλλά για νορμάλ ή και χαλαρούς ρυθμούς.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης