Ρωγμες στο πλαισιο του FZ1
Ρωγμες στο πλαισιο του FZ1
Πάνω στο θέμα υπάρχει ΕΠΙΣΗΜΗ απάντηση της Μοτοδυναμικής που δόθηκε σε μέλος της λέσχης (Σώτοςfz6) που επί τούτου επικοινώνησε με το αρμόδιο τμήμα για να ζητήσει διευκρινήσεις-εξηγήσεις...
Συνοψίζεται στα εξής
Κατ’ αρχάς αναφέρει μόνο ΔΥΟ (2) περιστατικά Ελλάδα στα οποία παρουσιάστηκαν ΑΝΑΙΤΙΕΣ (εννοούμε χωρίς πτώση, χτύπημα, ή άλλη ορατή αιτία) ρωγμές στο πλαίσιο FZ1 στο σημείο των κολλήσεων.
Προφανώς ωφείλονται σε κάποια κατασκευαστική αστοχία στην γραμμή παραγωγής... Δεν έχουν ακόμα πληροφόρηση από Ιαπωνία αν αφορά συγκεκριμένη παρτίδα παραγωγής (οπότε δεν μπορούν και να καλέσουν ανάκληση ή να γνωρίζουν από πριν αν ένα μηχανάκι θα παρουσιάσει πρόβλημα), αλλά μέχρι στιγμής το πρόβλημα φαίνεται (μέχρι αποδείξεως του εναντίον) να αφορά μηχανάκια παραγωγής μοντ.2007
Το πρόβλημα παρουσιάζεται σε λίγα χιλιόμετρα από την αγορά ή καθόλου...Δηλαδή αν το μηχανάκι σας είναι αρκετών μηνών, έχει γράψει κάμποσα χιλιομετράκια, και δεν έχει παρουσιάσει ρωγμές, τότε δεν θα παρουσιάσει ποτέ (πάλι μέχρι αποδείξεως του εναντίον...).
Σημαντικό
Η Μοτοδυναμική δεσμεύεται να ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΤΑ σε μια τέτοια περίπτωση.
Διευκρινίζεται ότι τα παραπάνω ισχύουν σε περίπτωση αναίτιας εμφάνισης ρωγμών, ενώ σε περίπτωση που αυτές εμφανιστούν μετά από πτώση τότε η κάθε περίπτωση θα εξετάζεται ξεχωριστά...
Όταν θα υπάρχουν νεώτερα θα επανέλθω...
Συνοψίζεται στα εξής
Κατ’ αρχάς αναφέρει μόνο ΔΥΟ (2) περιστατικά Ελλάδα στα οποία παρουσιάστηκαν ΑΝΑΙΤΙΕΣ (εννοούμε χωρίς πτώση, χτύπημα, ή άλλη ορατή αιτία) ρωγμές στο πλαίσιο FZ1 στο σημείο των κολλήσεων.
Προφανώς ωφείλονται σε κάποια κατασκευαστική αστοχία στην γραμμή παραγωγής... Δεν έχουν ακόμα πληροφόρηση από Ιαπωνία αν αφορά συγκεκριμένη παρτίδα παραγωγής (οπότε δεν μπορούν και να καλέσουν ανάκληση ή να γνωρίζουν από πριν αν ένα μηχανάκι θα παρουσιάσει πρόβλημα), αλλά μέχρι στιγμής το πρόβλημα φαίνεται (μέχρι αποδείξεως του εναντίον) να αφορά μηχανάκια παραγωγής μοντ.2007
Το πρόβλημα παρουσιάζεται σε λίγα χιλιόμετρα από την αγορά ή καθόλου...Δηλαδή αν το μηχανάκι σας είναι αρκετών μηνών, έχει γράψει κάμποσα χιλιομετράκια, και δεν έχει παρουσιάσει ρωγμές, τότε δεν θα παρουσιάσει ποτέ (πάλι μέχρι αποδείξεως του εναντίον...).
Σημαντικό
Η Μοτοδυναμική δεσμεύεται να ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΤΑ σε μια τέτοια περίπτωση.
Διευκρινίζεται ότι τα παραπάνω ισχύουν σε περίπτωση αναίτιας εμφάνισης ρωγμών, ενώ σε περίπτωση που αυτές εμφανιστούν μετά από πτώση τότε η κάθε περίπτωση θα εξετάζεται ξεχωριστά...
Όταν θα υπάρχουν νεώτερα θα επανέλθω...
- H.A.Balafoutre
- Δημοσιεύσεις: 901
- Εγγραφή: Τρί 02 Αύγ 2005, 16:14
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Κατά_Προσέγγιση_Εδώ
- Επικοινωνία:
Θα συμφωνήσω ότι τουλάχιστον μέχρι στιγμής (και πάντα μέχρι αποδείξεως του εναντίον) η στάση της Μοτοδυναμικής είναι σωστή και δικαιώνει την φήμη της ως η καλύτερη αντιπροσωπεία μοτοσυκλετών στην Ελλάδα...
ΟΜΩΣ...Αυτό σε καμμία περίπτωση δεν δικαιολογεί ένα τέτοιο κρίσιμο πρόβλημα στην γραμμή παραγωγής που μάλιστα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις μπορεί να αποβεί και επικίνδυνο...
Και αυτό που με ανησυχεί δεν είναι τόσο η αναίτια εμφάνιση ρωγμών που έτσι κι αλλιώς θα αντιμετωπιστεί στην εγγύηση (δεν μπορούν να κάνουν κι αλλιώς...). Εντάξει ψυχοφθόρο είναι αλλά τέλος πάντων μπορείς να πείς τέλος καλό-όλα καλά....
Για σκεφτείτε...Τι θα συμβεί όμως όταν μετά από μια μικρή-χαζοχαρούμενη πτώση από αυτές που όλοι έχουμε μια φορά στο τόσο και που κανονικά θα είχες να κάνεις με μερικά σπασμένα πλαστικά, ένα στραβό τιμόνι, και έναν πληγωμένο εγωισμό, ξαφνικά βρεθείς με ένα κομμένο πλαίσιο και συνεπώς με μια ψιλοάχρηστη μοτοσυκλέττα ???
Ή ακόμα χειρότερα στην περίπτωση που το πλαίσιο ανοίξει ξαφνικά και εξ’ αιτίας αυτού του γεγονότος επακολουθήσει μια πτώση...Πως θα αποδείξεις ότι το σπάσιμο έγινε πριν την πτώση και όχι μετά ??? Ευκολότερα αποδυκνείεις ότι δεν είσαι ελέφαντας...
Γενικά αυτή η ιστορία με τα αλουμινένια πλαίσια που σχεδιάζονται οριακά και μόνο για τις συνηθισμένες καταπονήσεις χρήσης και αχρηστεύονται με το παραμικρό, είναι λάθος και με κάνει πολύ σκεπτικό...Να το χέσω να κερδίσω μισό κιλό βάρους και ο κατασκευαστής 1 δολλάριο κόστος υλικού αν μια μηχανή των 12000 ευρώ βγαίνει άχρηστη με το παραμικρό...
Ας ελπίσουμε ότι στο μέλλον οι κατασκευαστές θα είναι πιο προσεκτικοί τόσο στον σχεδιασμό, όσο και στην φάση της κατασκευής...Προσωπικά θα το σκεφτώ πολύ αν η επόμενη μοτοσυκλέττα μου θα θέλω να διαθέτει αλουμινένιο πλαίσιο...
ΟΜΩΣ...Αυτό σε καμμία περίπτωση δεν δικαιολογεί ένα τέτοιο κρίσιμο πρόβλημα στην γραμμή παραγωγής που μάλιστα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις μπορεί να αποβεί και επικίνδυνο...
Και αυτό που με ανησυχεί δεν είναι τόσο η αναίτια εμφάνιση ρωγμών που έτσι κι αλλιώς θα αντιμετωπιστεί στην εγγύηση (δεν μπορούν να κάνουν κι αλλιώς...). Εντάξει ψυχοφθόρο είναι αλλά τέλος πάντων μπορείς να πείς τέλος καλό-όλα καλά....
Για σκεφτείτε...Τι θα συμβεί όμως όταν μετά από μια μικρή-χαζοχαρούμενη πτώση από αυτές που όλοι έχουμε μια φορά στο τόσο και που κανονικά θα είχες να κάνεις με μερικά σπασμένα πλαστικά, ένα στραβό τιμόνι, και έναν πληγωμένο εγωισμό, ξαφνικά βρεθείς με ένα κομμένο πλαίσιο και συνεπώς με μια ψιλοάχρηστη μοτοσυκλέττα ???
Ή ακόμα χειρότερα στην περίπτωση που το πλαίσιο ανοίξει ξαφνικά και εξ’ αιτίας αυτού του γεγονότος επακολουθήσει μια πτώση...Πως θα αποδείξεις ότι το σπάσιμο έγινε πριν την πτώση και όχι μετά ??? Ευκολότερα αποδυκνείεις ότι δεν είσαι ελέφαντας...
Γενικά αυτή η ιστορία με τα αλουμινένια πλαίσια που σχεδιάζονται οριακά και μόνο για τις συνηθισμένες καταπονήσεις χρήσης και αχρηστεύονται με το παραμικρό, είναι λάθος και με κάνει πολύ σκεπτικό...Να το χέσω να κερδίσω μισό κιλό βάρους και ο κατασκευαστής 1 δολλάριο κόστος υλικού αν μια μηχανή των 12000 ευρώ βγαίνει άχρηστη με το παραμικρό...
Ας ελπίσουμε ότι στο μέλλον οι κατασκευαστές θα είναι πιο προσεκτικοί τόσο στον σχεδιασμό, όσο και στην φάση της κατασκευής...Προσωπικά θα το σκεφτώ πολύ αν η επόμενη μοτοσυκλέττα μου θα θέλω να διαθέτει αλουμινένιο πλαίσιο...
στο φζ6 εχουν παρατηρηθει , εξαιρετικα σπανια βεβαια...
με τα ματια μου ειδα στα πατησια σε ενα συνεργει yamaha με κομενο πλαισιο αλλα εφταιγε ο κυριος του...
ειχε βαλει τα πιο μουφα μανιταρια που πιανανε με μια τρελη βιδα στη καρδια του πλαισιου....
συνεπεια οταν επεσε...του εσπασε το πλαισιο κ το μανιταρι σχεδον καινουργιο....
φυσικα η yamaha δε του εδωσε νεο μηχανακι,,,
με τα ματια μου ειδα στα πατησια σε ενα συνεργει yamaha με κομενο πλαισιο αλλα εφταιγε ο κυριος του...
ειχε βαλει τα πιο μουφα μανιταρια που πιανανε με μια τρελη βιδα στη καρδια του πλαισιου....
συνεπεια οταν επεσε...του εσπασε το πλαισιο κ το μανιταρι σχεδον καινουργιο....
φυσικα η yamaha δε του εδωσε νεο μηχανακι,,,
100% σωστός.Theod έγραψε:Θα συμφωνήσω ότι τουλάχιστον μέχρι στιγμής (και πάντα μέχρι αποδείξεως του εναντίον) η στάση της Μοτοδυναμικής είναι σωστή και δικαιώνει την φήμη της ως η καλύτερη αντιπροσωπεία μοτοσυκλετών στην Ελλάδα...
ΟΜΩΣ...Αυτό σε καμμία περίπτωση δεν δικαιολογεί ένα τέτοιο κρίσιμο πρόβλημα στην γραμμή παραγωγής που μάλιστα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις μπορεί να αποβεί και επικίνδυνο...
Αλίμονο αν δεν υπήρχε η παραπάνω στάση.
Το θέμα όμως είναι τέτοια φαινόμενα ΝΑ ΜΗΝ παρουσιάζοντε καθόλου.
Όταν δίνεις τα ζεστά σου χιλιάρικα δεν υπάρχει περίπτωση μετά από 2-3 μήνες να τους βγούν πλαστά, ούτε να κινδυνέψουν να σκοτωθούν αν είναι τσαλακωμένα.
Όταν δίνω τον ιδρώτα μου (όπως και αν βγαίνει αυτός για τον καθένα) απαιτώ το καλύτερο για τα λεφτά μου. Δεν συζητώ κάν για το οτι πρέπει να είναι ασφαλές. Και αν δεν την δεις την ρωγμή, και είσαι με καμμιά 200άρα στην εθνική, και πέσεις σε καμμιά λακούβα (σπάνιο για Ελλάδα θα μου πείτε) τι θα γίνει? Θα σκέφτονται οι συγγενείς μου οτι η στάση της αντιπροσωπίας είναι καλή που θα μας αντικαταστήσει την μοτοσυκλέτα?
Ολες οι εταιρίες λόγω ανταγωνισμού και λόγω απληστίας για περισσότερα κέρδη δεν μας δίνουν ότι πληρώνουμε.
ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
Η απουσία αισθητή.
- Alex
- Δημοσιεύσεις: 1033
- Εγγραφή: Πέμ 27 Ιαν 2005, 19:36
- Model: -
- Τοποθεσία: Ηλιουπολη-Αθηνα
- Επικοινωνία:
η yamaha ειναι αψογη μεχρι στιγμης...εμενα καθυστερη λογο της πτωσης.εμενα μου ειπαν οτι τα 08 ειναι ενυσχημενα.σε περιπτωσεις σαν του αντωνη θα γινεται αντικατασταση μοτο.το κακο ειναι οπως το ειπε ο theod οτι απο μια χαζοπτωση που θα εμενα χωρις μοτο μια βδομαδα ειμαι τωρα 3 μηνες.γιαυτο φταιει η yamaha και η καθε εταιρια γιατι ολλες εχουν τετοια προβληματα.δεν μπορει να πληρωνω κατι και με καθε χαζοπτωση να καταστεφεται.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες