Μπαταρία καπούτ...
-
- Δημοσιεύσεις: 25
- Εγγραφή: Τρί 13 Ιουν 2017, 23:35
- Model: FZ1
- Model year: 2008
- Επικοινωνία:
Re: Μπαταρία καπούτ...
Πηνια βολα θρυψαλα και η μηχανη δουλευε τι ειναι παλι αυτο.....
Re: Μπαταρία καπούτ...
Όσο κρατάει η μπαταρία, σύντομα δε θα ξανάπαρει μπροστά
-
- Δημοσιεύσεις: 25
- Εγγραφή: Τρί 13 Ιουν 2017, 23:35
- Model: FZ1
- Model year: 2008
- Επικοινωνία:
Re: Μπαταρία καπούτ...
Κραταει δε κραταει φιλε μ το μεγαλο μπαμ ηρθε στα 20000κμ ... το βολαν το εκανα τασακι ουτε ενας μαγνητης δεν εμεινε πανω... και τσαμπα πραμα πηνια βολαν απο yamaha 851!!
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Μπαταρία καπούτ...
δεν σε καταλαβαίνω.
τελικά είχες αλλάξει βολάν και πηνία πιο πριν απο το φζ8;
αν αυτό εννοείς: Αν εβαλες το παλαιου τύπου βολαν του φζ1 τότε λογικό ειναι οτι θα ξανασπαγε το βολάν.
τα πηνια/βολαν σου ειναι οκ τώρα ή οχι;
τελικά είχες αλλάξει βολάν και πηνία πιο πριν απο το φζ8;
αν αυτό εννοείς: Αν εβαλες το παλαιου τύπου βολαν του φζ1 τότε λογικό ειναι οτι θα ξανασπαγε το βολάν.
τα πηνια/βολαν σου ειναι οκ τώρα ή οχι;
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
-
- Δημοσιεύσεις: 25
- Εγγραφή: Τρί 13 Ιουν 2017, 23:35
- Model: FZ1
- Model year: 2008
- Επικοινωνία:
Re: Μπαταρία καπούτ...
Οχι οχι ποτε δεν εχω αλαξει 20000κμ εχει η μηχανη τι να αλλαξω...απατιτη ειναι η μηχανη ουσιαστικα.
-
- Δημοσιεύσεις: 25
- Εγγραφή: Τρί 13 Ιουν 2017, 23:35
- Model: FZ1
- Model year: 2008
- Επικοινωνία:
Re: Μπαταρία καπούτ...
Και συγγνωμη ξεχασα να απαντησω το βολαν και τα πηνια εσπασαν και η yamaha θελει 845 μονο για αυτα τα 2 δε ξερω τι να κανω
- dimitris pap
- Δημοσιεύσεις: 191
- Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2014, 20:53
- Model: FZ1
- Model year: 2006
- Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ
- Επικοινωνία:
Re: Μπαταρία καπούτ...
εγώ φίλος την παρκαρα ένα εξάμηνο μέχρι να μαζέψω τα €ρα για την επισκευή. με 51.000 χλμ ήταν και μέχρι τώρα με το νέο βολάν και 27.000 χλμ μετά όλα καλα. βέβαια μου μεινε κι ένα κούσουρι, μια φορά το χρόνο ανοίγω το καπάκι της γεννήτριας και ρίχνω μια ματια,,,!!
-
- Δημοσιεύσεις: 25
- Εγγραφή: Τρί 13 Ιουν 2017, 23:35
- Model: FZ1
- Model year: 2008
- Επικοινωνία:
Re: Μπαταρία καπούτ...
Εε και εγω το ιδιο θα κανω ειπα του μηχανικου μ να τη βαλει βιτρινα στο μαγαζι....
Re: Μπαταρία καπούτ...
To ιδιο ακριβως επαθα και εγω ...εσβησαν ολες οι ενδειξεις αφου πιο πριν ειχε αναψει κοκκινο λαμπακι το abs. Μετα απο 200 -300 μετρα εσβησε τελειως η μηχανη.... πηνια - βολαν (στατορας - ροτορας )δηλαδη ολη η γεννητρια κατεστραμμενη.. τοσο κανουν δυστυχως... αμα ειχες fazer μετα το 2012 το εφτιαχναν δωρεαν. Εγω του 2007 εχω...πλερω κανονικα... αλλαξα φυσικα και τα λαδια μαζι με το φιλτρο λαδιου ... ασε... 900 ευρω εφυγαν. Μου ειπαν οτι θελω και μπαταρια ...αλλο ενα 100αρι εκει..στην καλυτερηNikis Vrisanakis έγραψε: ↑Τετ 13 Σεπ 2017, 22:33Και συγγνωμη ξεχασα να απαντησω το βολαν και τα πηνια εσπασαν και η yamaha θελει 845 μονο για αυτα τα 2 δε ξερω τι να κανω
-
- Δημοσιεύσεις: 25
- Εγγραφή: Τρί 13 Ιουν 2017, 23:35
- Model: FZ1
- Model year: 2008
- Επικοινωνία:
Re: Μπαταρία καπούτ...
Καλημερα παιδια! Μια ερωτηση παρακαλω. Ο μηχανικος μου λεει οτι πρεπει να ανοιξουμε και το καρτερ για να καθαριστει...ισχυει κατι τετοιο???
- SoR_gr
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3073
- Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
- Model: FZ6 S2
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Re: Μπαταρία καπούτ...
πολλα μπορείς να κάνεις εάν θέλεις να προσέξεις και την λεπτομέρεια.
Θεωρητικά σπάσαν οι μαγνήτες και θα κόλλησαν όπου υπάρχει μεταλλικό εξάρτημα. Προσωπική μου άποψη, καθαρίζεις καλά το καπάκι που ήταν το βολάν και αλλάζεις λάδια. Αμα θες ακόμα να είσαι της λεπτομέρειας, όπως τα βάλεις, τα ξαναβγάζεις και μετα τα φιλτράρεις να δεις εάν έχουν κάνενα κομμάτι. Μετα (αφου ειναι καινούρια και απάτητα) τα ξαναβάζεις...
να λύσει το κάρτερ για να το καθαρίσει θα σε χρεώσει παραπάνω εργασία. εγώ δεν θα το έκανα...
Θεωρητικά σπάσαν οι μαγνήτες και θα κόλλησαν όπου υπάρχει μεταλλικό εξάρτημα. Προσωπική μου άποψη, καθαρίζεις καλά το καπάκι που ήταν το βολάν και αλλάζεις λάδια. Αμα θες ακόμα να είσαι της λεπτομέρειας, όπως τα βάλεις, τα ξαναβγάζεις και μετα τα φιλτράρεις να δεις εάν έχουν κάνενα κομμάτι. Μετα (αφου ειναι καινούρια και απάτητα) τα ξαναβάζεις...
να λύσει το κάρτερ για να το καθαρίσει θα σε χρεώσει παραπάνω εργασία. εγώ δεν θα το έκανα...
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."
Re: Μπαταρία καπούτ...
Εγώ θα το έκανα, αλλά μόνος μου, ένεκα ότι πιάνουν τα χέρια μου κ έχω τα εργαλεία κ τον χώρο. Άλλωστε δεν είναι δύσκολη υπόθεση, μόνο οι λαιμοί πρέπει να βγουν κ μετά παίρνεις την ελαιολεκάνη στο χέρι. Καινούργια φλάντζα στο δέσιμο οπωσδήποτε, όχι φλατζοκολλες μλκιες
Μπαταρία μοτοσυκλέτας ιόντων λιθίου Skyrich
Μπαταρία μοτοσυκλέτας ιόντων λιθίου Skyrich YTZ14S (Ελλάδα προς 89€).
Την έχει δοκιμάσει κανείς?????
Την έχει δοκιμάσει κανείς?????
- theovivad
- Δημοσιεύσεις: 261
- Εγγραφή: Παρ 02 Σεπ 2016, 19:24
- Model: FZS600
- Model year: 2001
- Τοποθεσία: Καβάλα
- Επικοινωνία:
Re: Μπαταρία καπούτ...
Εγώ το καλοκαίρι έβαλα Ultabat ειναι αυτή που προσθέτει στοιχεία ανάλογα με την μότο που έχεις. Γύρω στα 130 μου βγήκε. Το πρόβλημα με τις λιθιου ιοντων είναι πως τον χειμώνα αν δεν κινείς την μηχανή δυσκολεύεται με τα πολλά κρύα.
Για μένα δώσε κάτι παραπάνω και βάλε μια Odyssey
Για μένα δώσε κάτι παραπάνω και βάλε μια Odyssey
Re: Μπαταρία καπούτ...
Χαίρεται και παλι μετα απο καιρό..
Ολα καλα και ανθηρά .. με το μηχανακι μας, εκτος απο το θεμα μπαταρίας, οπου '
εγω εχω θεμα, λόγο οτι δεν την ανάβω συχνα (καθε 10 - 15 μερες.. )και η Τζελ θελει ξανα φόρτιση καθε φορα!
(υποψιν εχω κανει πατέντα και κλείνω τον αρνητικό πολο με κρυφό διακόπτη ακριβώς για να μη χανει ρεύμα)..
Αλλα τα ιδια σχεδόν..
Σκέφτομαι λυθιου η οποια ειμαι σίγουρος οτι θα κρατα τα αμπερ της πολυ καιρο, ποιο τύπο προτείνετε και να ειναι οσο γινεται πιο οικονομικός ? αλλα να μην εχω και θεμα με τα ιντζεξιον κτλ..
Ολα καλα και ανθηρά .. με το μηχανακι μας, εκτος απο το θεμα μπαταρίας, οπου '
εγω εχω θεμα, λόγο οτι δεν την ανάβω συχνα (καθε 10 - 15 μερες.. )και η Τζελ θελει ξανα φόρτιση καθε φορα!
(υποψιν εχω κανει πατέντα και κλείνω τον αρνητικό πολο με κρυφό διακόπτη ακριβώς για να μη χανει ρεύμα)..
Αλλα τα ιδια σχεδόν..
Σκέφτομαι λυθιου η οποια ειμαι σίγουρος οτι θα κρατα τα αμπερ της πολυ καιρο, ποιο τύπο προτείνετε και να ειναι οσο γινεται πιο οικονομικός ? αλλα να μην εχω και θεμα με τα ιντζεξιον κτλ..
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης