Ειπαμε να γραψουμε μερικα χιλιομετρα (Δαλματικες ακτες).

Μέρη που επισκεφτήκατε και θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας...

Συντονιστής: nionios

Ειπαμε να γραψουμε μερικα χιλιομετρα (Δαλματικες ακτες).

Δημοσίευσηαπό nfot » Τρί. 04 Ιούλ. 2006, 19:32

Ολα ξεκινησαν το Σαββατο 17 Ιουνιου. 6:05 το πρωι, αναχωρηση για ΠΓΔΜ. Φτασαμε στα συνορα τους 11:20 το πρωι, με το χαμογελο στα χειλη.
Αφου ξεπερναμε, σχετικα ευκολα, τα γραφειοκρατικα των συνορων, κατευθυνομαστε προς τη λιμνη Οχριδα για καφε, οπου φτανουμε κατα τη μια το μεσημερι. Το χαμογελο συνεχιζει να υπαρχει στα χειλη μας, μιας και μεχρι εκει, ολα πηγαιναν ρολοϊ. Αφηνουμε την Οχριδα και κατευθυνομαστε προς τα συνορα ΠΓΔΜ και Αλβανιας. Εκει αρχιζουν τα δυσκολα.
Μας ταλαιπωρουν με ενα καρο γραφειοκρατικες μ@λ@κιες, μας ζητουν 10 Ευρω το ατομο, εν ειδη διοδιων και καλα, αφου σκοπευαμε να χρησιμοποιησουμε το οδικο τους δυκτιο. Skoder, asphalt asphalt. Ασφαλτος τα μουτρα τους. Μεχρι λιγο πριν τα Σκοδρα, περιπου για 130 χλμ δηλαδη, αντιμετωπιζουμε ενα τρισαθλιο, παρατημενο οδικο δυκτιο, με κινδυνο να σπασουμε τα μοτορια μας. Απειρες λακουβες, περιτριγυρισμενες απο ασφαλτο. Αν δεν το εκανα, δεν θα το πιστευα ποτε οτι θα οδηγουσα το Fazer σε τετοιο κακοτραχαλο δρομο και μαλιστα με ταχυτητες 35-45 χαω. ΦΡΙΚΗ. Ζεστη, +30 κελσιου, φτωχια, κακομοιρια και απειρες πετρελαιοκινητες Mercedes, συνηθως 10ετιας +. Βγαζουμε καθε σκεψη να σταματησουμε για φαϊ στην Αλβανια, βαζουμε το κεφαλι κατω, ευτυχως βρισκουμε και καινουργια ασφαλτο πριν τα Σκοδρα και αφηνουμε την Αλβανια πισω μας, για παντα. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ. Ακομα και οι συνοριακοι τους σταθμοι, ηταν οι χειροτεροι και με διαφορα. Παντως και στην εισοδο και στην εξοδο απο Αλβανια, υπηρχε ενας τουλαχιστον συνοριοφυλακας που μιλουσε καλα Ελληνικα.
Επιτελους, μπαινουμε στο Μαυροβουνιο, που προσφατα ανεξαρτητοποιηθηκε απο τη Σερβια. Αλλος κοσμος σε σχεση με την κακομοιρια της Αλβανιας.Κατευθυνομαστε προς το Bar, παραθεριστικο κεντρο, οπου με την αυτοβουλη βοηθεια ενος ντοπιου αστυνομικου, σε συνδυασμο με το γεγονος οτι οι 2 της παρεας μιλανε τη γλωσσα της περιοχης (γιουγκοσλαβικα γενικα), καταληγουμε σε ξενοδοχειο, παραθαλασσιο, με κλειστο χωρο σταθμευσης, ειδικα για τις μηχανες μας. Ολα αυτα στις 10:40 το βραδυ... 16ωρες και 40 λεπτα μετα την εκκινηση μας και εχοντας κανει 720 χιλομετρα. Ντουζ και εξω για φαϊ. Εκει παθαινουμε ακομη ενα σοκ, οταν ερχετε ο λογαριασμος. Οχι απο το ποσο, αλλα απο το γεγονος οτι χρησιμοποιουν μονο Ευρω στις συναλλαγες τους, εδω και 4 χρονια, ενω το επισημο νομισμα τους ειναι το δηναριο.

Την επομενη μερα, το μεσημερι, με 30+ βαθμους ξανα, ξεκιναμε για Dubrovnik. Καταπληκτικη διαδρομη, γεματη πρασινο, καλη ασφαλτο και ωραιο στροφιλικι μεχρι να φτασουμε. Πολυ ομορφη η παλια πολη. Παραθεριστικο κεντρο για αρκετους δυτικοευρωπαιους. Χαλια παραλιες και θαλασσα παντως, σε σχεση με την Ελλαδα.

Την επομενη μερα, παλι με 30+ βαθμους, ξεκιναμε για Split. Επισης ωραια διαδρομη - ασφαλτος - στροφιλικι. Ωραιο το Σπλιτ, αλλα μαλλον την εχουν "δει" λιγο με τις τιμες των καταλυματων οποτε καταληγουμε στο Trogir, ενα παραθεριστικο κεντρο, 30 χλμ. μακρια. Βρισκουμε δωματια, ολοκαινουργια και πολυ ωραια, σε καλη τιμη. Εκει αποφασιζουμε να κανουμε δυο διανυκτερευσεις, μιας και ειχαμε πολλα χιλιομετρα στην πλατη μας. Το συνδυασαμε με επισκεψη στο Σπλιτ τη μια μερα.

Την Τεταρτη ξεκιναμε για Rijeka. Εχει ηδη πεσει η ιδεα να περασουμε απο Plitvice. Ενα εκπληκτικο, μοναδικο παγκοσμια εθνικο παρκο, γεματο καταρρακτες. Τελικα δεν ηταν ακριβως πανω στο δρομο μας, αλλα μια συνολικη παρακαμψη 4 περιπου ωρων... Μετα απο μπολικο περπατημα, με ενδυμασια μοτο, με 30+ βαθμους, πολυ υγρασια και ακομη περισσοτερα σκαλια, συνεχιζουμε για Rijeka. Για εμενα η λεξη Rijeka ειναι συνυφασμενη με την πιστα που υπαρχει εκει, οπου γινοντουσταν αγωνες του Π.Π. μεχρι τον εμφυλιο της Γιουγκοσλαβιας, αν θυμαμαι σωστα. Τελικα, και για τους ντοπιους ισχυει το ιδιο, αφου εκει ελαχιστες μη Sport ή SuperSport μοτο ειδαμε. Και οι περισσοτερες καταλληλα οδηγημενες στην πιστα. Κανουμε τις βολτες μας στην πολη και πινουμε το φραπεδακι μας, ναι, εχουν κολλησει και αυτοι και πινουν φραπε. Θελουν βελτιωση στην παρασκευη του, αλλα προσπαθουν. Εμενα φυσικα, η επισκεψη στην πιστα, δεν βγαινει απο το μυαλο μου. Ρωταω και μου λενε οτι ειναι 10-15 λεπτα απο το ξενοδοχειο και σε βολικη κατευθυνση, για εμας. Με δημοκρατικες διαδικασιες, αποφασιζουμε να παμε προς τα εκει καθως φευγαμε, την Πεμπτη. Ο ενας απο τους τεσσερις δυσανασχετισε, αλλα ηταν πολυ λιγος. Οντως, με λιγο ψαξιμο, φτανουμε εκει και βρισκουμε πολλους Ιταλους που πετιουνται πυκνα - συχνα στην πιστα του Grobnik (ετσι λεγεται η περιοχη). Ρωταμε πληροφοριες για το πως να παμε Βενετια αλλα ταυτοχρονα μας λενε και ΤΗΝ πληροφορια. Η Aprilia ειχε RSV 1000 R για Test ride, εκεινη τη μερα. Φυσικα και ετρεξα, εδωσα τα στοιχεια μου και ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ, μπηκα στην πιστα. Κουλος ξεκουλος, πηρα το τερας και εκανα μερικες χαλαρες βολτες. Αααααααααχ. Απο τους αλλους τρεις της παρεας, οι δυο θελανε επισης να μπουνε, αλλα επειδη δεν ειχανε δερματινο "κοστουμι" "φαγανε πορτα".

Μετα την εκπληκτικη αυτη εμπειρια, πηραμε το δρομο προς τη Βενετια και την επομενη μερα μπηκαμε στο καραβι της επιστροφης. Το Σαββατο το μεσημερι φτασαμε Ηγουμενιτσα και μετα απο λιγο φτασαμε Καταρα, οπου μας επιασε βροχη, ψιλοχαλαζι βασικα. Απτοητοι συνεχισαμε μεχρι το Μετσοβο. Τσιμπησαμε κατι κοντοσουβλια στη λαδοκολα και συνεχισαμε. "Ανοιξε" και καιρος και μετα απο 2.300 χλμ. φτασαμε σπιτια μας, κουρασμενοι, ευτυχισμενοι και σκεφτομενοι την επομενη εξορμηση μας, του χρονου.

Τη Δευτερα, στη δουλεια πλεον, μιλωντας με γνωστο μου Αλβανο, μου ειπε οτι αν δεν μπαιναμε απο ΠΓΔΜ αλλα απο Ελλαδα προς Τυρρανα και Σκοδρα, θα βρισκαμε πολυ καλο δρομο με εξαιρεση ενα κομματι 40 χλμ που το εχουν παρατησει. Θα χαναμε την Οχριδα αλλα θα γλυτωναμε πολλη κουραση και εκνευρισμο. Τες πα, την επομενη φορα, θα ξερουμε.

Και οι σχετικες φωτογραφιες


Bar - Montenegro
Εικόνα
Dubrovnik - Croatia
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Trogir - Croatia
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Split - Croatia
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Plitvice - Croatia
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Rijeka - Croatia
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Πιστα Grobnik - Rijeka - Croatia
Εικόνα
Εικόνα
Λιγο πριν τη μαχη με το τερας
Εικόνα
Κατα τη διαρκεια της μαχης
Εικόνα
Venecia - Italy
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
nfot
 
Δημοσιεύσεις: 367
Εγγραφή: Σάβ. 23 Απρ. 2005, 23:06
Τοποθεσία: Βολος

Advertisement

Δημοσίευσηαπό pantelis » Τετ. 05 Ιούλ. 2006, 09:30

Ωραιος ο Νίκος.
Αντε και στην επομενη βολτα.

Για πες για το τερας....
Στο Θείο ΜΑΣ....

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
pantelis
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
 
Δημοσιεύσεις: 874
Εγγραφή: Κυρ. 16 Ιαν. 2005, 12:13
Τοποθεσία: Αγ. Δημητριος

Δημοσίευσηαπό nfot » Τετ. 05 Ιούλ. 2006, 17:32

Καλα, απο ολα αυτα το τερας σου εκανε εντυπωση; :shock: :shock: :shock:

Τι εντυπωσεις να γραψω;
Πρωτη και πολυ αρνητικη (για μενα) : Ψηλη σελα, δεν εφτανα να πατησω κατω με τα δυο ποδια, ειμαι μολις 1,62 βλεπεις.
Δευτερη αρνητικη, πολυ σκυφτη θεση οδηγησης. Για πιστα καλη ειναι μαλλον, αλλα για καθημερινη χρηση, μαλλον κουραστικη.
Μετα ξεκινανε τα θετικα ...
Πολυ καλο κιβωτιο, γεματος κινητηρας απο χαμηλα, οχι οτι ανεβασα πολλες στροφες δηλαδη. Μια φορα ανοιξα την τριτη απο τις 7,5 - 8 χιλιαδες σ.α.λ. και ενοιωσα τι θα πει ΡΟΠΗ. Τα φρενα ηταν λιγο κουρασμενα μαλλον αλλα δεν τα πιεσα επισης, αφου δεν μπορουσα να διακινδυνευσω το παραμικρο αλλα ηταν και πρωτη δυνατη μοτο που οδηγησα ποτε.
Γενικα αν δεν ειχα πιεση χρονου και ταξιδι να με περιμενει, θα οδηγουσα πιο "επιθετικα". Πιο πολυ με ενδιεφερε η εμπειρια παρα να παω "αερα"
Άβαταρ μέλους
nfot
 
Δημοσιεύσεις: 367
Εγγραφή: Σάβ. 23 Απρ. 2005, 23:06
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό pantelis » Τετ. 05 Ιούλ. 2006, 23:15

nfot έγραψε:Καλα, απο ολα αυτα το τερας σου εκανε εντυπωση; :shock: :shock: :shock:



μου εκανε εντυπωση και αυτο αλλα τι να ρωτησω, αφου το βλεπω και στην Ελλάδα...
Εικόνα

ενω το τερας δεν εχω την δυνατοτητα να το οδηγησω και πολυ περισσοτερο μεσα σε πιστα
Στο Θείο ΜΑΣ....

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
pantelis
Fazer Hellas Club Member
Fazer Hellas Club Member
 
Δημοσιεύσεις: 874
Εγγραφή: Κυρ. 16 Ιαν. 2005, 12:13
Τοποθεσία: Αγ. Δημητριος

Δημοσίευσηαπό Antreas » Πέμ. 06 Ιούλ. 2006, 02:53

μπραβο ωραιο βολτακι. ποσο πηγε το μαλι; τα λαστιχα στη φωτο τι εχουν;
μοιαζουν ξεσκισμενα. αλλα επειδη δεν ειχανε δερματινο "κοστουμι" "φαγανε πορτα".
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ!!!!! :x :x :x :x :x
Antreas
 

Δημοσίευσηαπό nfot » Πέμ. 06 Ιούλ. 2006, 16:38

Οντως ηταν ωραια βολτα, πολυ ωραια, ααααχ.

Κοστος δεν υπολογισα με ακριβεια, αλλα παντως κατω απο χιλιαρικο.

Τα λαστιχα στη φωτο ειναι απο GSX R 600 και ειναι φαγωμενα ετσι οπως μονο σε πιστα γινεται. Η φωτογραφια εχει τραβηχτει σε δημοσιο δρομο της Rijeka.

Στην πιστα η ασφαλεια ειναι παραγοντας Νο 1. Και την καλυτερη δυνατη ασφαλεια σε περιπτωση πτωσης - τριβης προσφερει μονο το δερμα. Γι'αυτο επιβαλλεται μεσα στην πιστα.
Άβαταρ μέλους
nfot
 
Δημοσιεύσεις: 367
Εγγραφή: Σάβ. 23 Απρ. 2005, 23:06
Τοποθεσία: Βολος

Δημοσίευσηαπό teacher » Τρί. 25 Ιούλ. 2006, 15:03

Μπράβο παίδες!!!


Πέρσι ήμουν και εγώ ταξιδάκι Κροατία. Ξεκίνηα από Ιταλία έκανα 3.500Km μέσα στην Κροατία (20ημέρες βολόδερνα) και μετά Kotor και έφυγα με πλοίο.

Πολύ όμορφα στις Δαλματικές ακτές. Άντε τέτοια να κάνουμε και χιλιόμετρα να γράφουμε :D
teacher
 


Επιστροφή στο Διαδρομές Φίλων

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

  • Advertisement