Τα πάντα για τις μπαταρίες μας
- ALIEN-3-
- Δημοσιεύσεις: 691
- Εγγραφή: Σάβ 21 Αύγ 2010, 03:01
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- Επικοινωνία:
Re: Τα πάντα για τις μπαταρίες μας
Θα πάρω την μαμά να τελειώνω και ελπίζω να μου βγει καλή .Θα πάρω και έναν φορτιστή να την συντηρώ όταν χρειάζεται .Ευχαριστώ για τις απαντήσεις
Ευχαριστώ τον θεό και την γυναίκα μου για τα δύο αγγελούδια που μου χάρισαν!
Ασφαλή και άπειρα χιλιόμετρα σε όλους μας !
Ασφαλή και άπειρα χιλιόμετρα σε όλους μας !
- lefteris489
- Δημοσιεύσεις: 511
- Εγγραφή: Παρ 02 Δεκ 2011, 18:50
- Model: Tiger
- Model year: 2012
- Επικοινωνία:
Re: Τα πάντα για τις μπαταρίες μας
και εμένα σήμερα η μπαταρία μου παρέδωσε πνεύμα... αφού έλειπα για ένα μήνα και είχα αφήσει την καλή μου...
την έβαλα μπροστά με τον παραδοσιακό τρόπο(σπρώξιμο-2α-κλπ)...πήγα για καφεδάκι και μετά πήρε κομπλέ!
θα φανεί αύριο,αν πάρει με την μία την κρατάω αλλιώς πάμε γι'άλλη...
@ALLIEN τελικά 90ούρα έδωσες για την μαμά????
την έβαλα μπροστά με τον παραδοσιακό τρόπο(σπρώξιμο-2α-κλπ)...πήγα για καφεδάκι και μετά πήρε κομπλέ!
θα φανεί αύριο,αν πάρει με την μία την κρατάω αλλιώς πάμε γι'άλλη...
@ALLIEN τελικά 90ούρα έδωσες για την μαμά????
Κοίτα εκεί που θες να πας.....αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς....
- ALIEN-3-
- Δημοσιεύσεις: 691
- Εγγραφή: Σάβ 21 Αύγ 2010, 03:01
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- Επικοινωνία:
Re: Τα πάντα για τις μπαταρίες μας
4aug89 έγραψε:@ALLIEN τελικά 90ούρα έδωσες για την μαμά????
Ναι 90 ευρώπουλα έδωσα
Ευχαριστώ τον θεό και την γυναίκα μου για τα δύο αγγελούδια που μου χάρισαν!
Ασφαλή και άπειρα χιλιόμετρα σε όλους μας !
Ασφαλή και άπειρα χιλιόμετρα σε όλους μας !
- mitheo
- Δημοσιεύσεις: 225
- Εγγραφή: Τρί 28 Οκτ 2008, 18:14
- Model: FZ6
- Τοποθεσία: Αγ.Δημητριος Αττικη
- Επικοινωνία:
Re: Τα πάντα για τις μπαταρίες μας
οι μπαταριες τυπου GEL παιρνουν ηλεκτρολυτη και υγρα για να ξαναφορτιστουν η πεταγονται ?
Υ.Γ μπορει να ξαναεχει σηζυτηθει το θεμα αλλα δεν το βρηκα καπου
Υ.Γ μπορει να ξαναεχει σηζυτηθει το θεμα αλλα δεν το βρηκα καπου
το νου σου!!!
- jskf16
- Δημοσιεύσεις: 11079
- Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
- Model: -
- Model year: 2012
- Τοποθεσία: XANIA
- Επικοινωνία:
Re: Τα πάντα για τις μπαταρίες μας
Η τυπου gel* απο οσο ξερω ειναι απολυτα στεγανες , για αυτο θα δεις να λενε οτι δε θελουν καμια συντηρηση.Υπαρχουν ομως μπαταριες κλειστου τυπου με υγρα οπου και αυτες δε θελουν συντηρηση οπως αναφερουν.Πριν κανα μηνα , ενας φιλος μου σε ενα varadero ανοιξε μια κλειστου τυπου η οποια δεν ειχε καθολου υγρα μεσα , 6ετων μπαταρια.Τα συμπληρωσε και ειναι οκ οπως μου ειπε.Το πως την ανοιξε δε το ειδα απο κοντα , γιατι ακομα και αυτες ειναι στεγανες υποτιθεται
*εχουν μεσα παχυρευστο ηλεκτρολυτη σα ζελε (Gel) που θα το βρεις (??) ακομα και να ανοιγε.Δεν ειναι απλο απιονισμενο νερο ,
Πυριτικο και Φωσφορικο οξυ σε συνδυσμο με το θεικο εχουν αν θυμαμαι καλα
*εχουν μεσα παχυρευστο ηλεκτρολυτη σα ζελε (Gel) που θα το βρεις (??) ακομα και να ανοιγε.Δεν ειναι απλο απιονισμενο νερο ,
Πυριτικο και Φωσφορικο οξυ σε συνδυσμο με το θεικο εχουν αν θυμαμαι καλα
- ALIEN-3-
- Δημοσιεύσεις: 691
- Εγγραφή: Σάβ 21 Αύγ 2010, 03:01
- Model: FZ6 S2
- Τοποθεσία: ΣΕΡΡΕΣ
- Επικοινωνία:
Re: Τα πάντα για τις μπαταρίες μας
Ένα μήνα με την μαμά μπαταρία και πάλι δυστυχώς έχω θέμα.
όταν βάζω μπρος σβήνει το καντραν.
την παρακολουθουσα από την αρχή και έβλεπα ότι έπεφτε σιγά σιγά.
ο μαστορας μου λέει ότι φταίει η πατέντα με τα δυο φώτα.
προς το παρών την απενεργοποιησα για να δω πως πάει.
και μέχρι να έρθουν τα ξένων που παρηγγειλα.
ξέρει κανείς ποσά βολτ θα έπρεπε να δείχνει το πολυμετρο στο ρελαντί, στις 4.000 και 8.000 στροφες για να τσεκαρω και αυτό;
όταν βάζω μπρος σβήνει το καντραν.
την παρακολουθουσα από την αρχή και έβλεπα ότι έπεφτε σιγά σιγά.
ο μαστορας μου λέει ότι φταίει η πατέντα με τα δυο φώτα.
προς το παρών την απενεργοποιησα για να δω πως πάει.
και μέχρι να έρθουν τα ξένων που παρηγγειλα.
ξέρει κανείς ποσά βολτ θα έπρεπε να δείχνει το πολυμετρο στο ρελαντί, στις 4.000 και 8.000 στροφες για να τσεκαρω και αυτό;
Ευχαριστώ τον θεό και την γυναίκα μου για τα δύο αγγελούδια που μου χάρισαν!
Ασφαλή και άπειρα χιλιόμετρα σε όλους μας !
Ασφαλή και άπειρα χιλιόμετρα σε όλους μας !
- ilias
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 4457
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2008, 22:46
- Model: FZ1
- Τοποθεσία: zimbabwe
- Επικοινωνία:
Re: Τα πάντα για τις μπαταρίες μας
ας κανουμε ενα φρεσκαρισμα
Η μπαταρία είναι μια αποθήκη ηλεκτρικής ενέργειας. Αυτή η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε χημική μορφή και μετατρέπεται ξανά σε ηλεκτρική, κάθε φορά που χρησιμοποιείται η μπαταρία.
Οι μπαταρίες που χρησιμοποιούνται στις μοτοσικλέτες είναι δύο τύπων: συμβατικού τύπου μολύβδου ή «ξηρού» τύπου MF, οι οποίες δεν έχουν ανάγκη συντήρησης. Οι διαφορές μεταξύ τους είναι λιγότερες από αυτές που μπορεί να νομίζει κάποιος με την πρώτη ματιά, όπως θα δούμε παρακάτω.
Οι μπαταρίες μοτοσικλετών είναι επαναφορτιζόμενες και έχουν χαμηλή εξωτερική αντίσταση, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα υψηλής παροχής ρεύματος, χωρίς σημαντική πτώση δυναμικού. Κάθε μπαταρία αποτελείται από μια σειρά στοιχείων των 2 Volt. Δηλαδή μια 12βολτη μπαταρία αποτελείται από 6 τέτοια στοιχεία και, αντίστοιχα, μια 6βολτη από 3. Κάθε στοιχείο αποτελείται από δύο ομάδες πλακών μολύβδου, εμβαπτισμένες στο ηλεκτρολυτικό μέσο, το οποίο είναι θειικό οξύ αραιωμένο σε νερό. Κάθε ομάδα των πλακών μολύβδου είναι συνδεδεμένη με έναν πόλο της μπαταρίας.
Όταν το ηλεκτρολυτικό μέσο βρίσκεται σε ηρεμία, αποτελείται από θετικά και αρνητικά φορτισμένα σωματίδια, τα οποία συνολικά δίνουν φορτίο μηδέν, δηλαδή ουδέτερη κατάσταση. Όταν, όμως, δώσουμε τάση στους δυο πόλους (φόρτιση μπαταρίας), τότε τα θετικά σωματίδια κινούνται προς τις πλάκες μολύβδου που είναι συνδεδεμένες με τον αρνητικά φορτισμένο πόλο και τον φορτίζουν θετικά. Το ίδιο κάνουν και τα αρνητικά φορτισμένα σωματίδια με τον άλλο πόλο. Έτσι, όταν τελειώσει η φόρτιση της μπαταρίας, έχουμε δυο πόλους φορτισμένους, έναν θετικά κι έναν αρνητικά. Όταν αυτοί οι δύο πόλοι συνδεθούν σε εξωτερικό κύκλωμα, τότε τα θετικά φορτισμένα σωματίδια αρχίζουν να κινούνται μέσω του κυκλώματος προς τον αρνητικό πόλο, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ηλεκτρικού ρεύματος στο κύκλωμα, αλλά και την εκφόρτιση της μπαταρίας. Έτσι είναι απαραίτητη η επαναφόρτιση της μπαταρίας, η οποία γίνεται από τη γεννήτρια της μοτοσικλέτας, όταν αυτή βρίσκεται σε λειτουργία.
Κάθε στοιχείο είναι απομονωμένο από τα υπόλοιπα και έχει τη δική του δεξαμενή με ηλεκτρολυτικό μέσο. Για αυτό, κάθε στοιχείο έχει τη δική του τάπα στο κέλυφος της μπαταρίας. Στις μπαταρίες MF, ανάμεσα στις πλάκες κάθε στοιχείου υπάρχει σπογγώδες υλικό, το οποίο απορροφά το ηλεκτρολυτικό μέσο. Επειδή κατά τη συνεχή φόρτιση της μπαταρίας που γίνεται κατά τη λειτουργία της μοτοσικλέτας αποβάλλονται αέρια από το ηλεκτρολυτικό μέσο, αλλά γίνεται και αυξομείωση του όγκου του ίδιου του ηλεκτρολύτη, υπάρχει ανάγκη εξαέρωσης. Έτσι, στις συμβατικές μπαταρίες υπάρχει ελεύθερος χώρος πάνω από τα στοιχεία, ο οποίος επικοινωνεί με ένα σωληνάκι εξαέρωσης. Στις μπαταρίες MF δεν υπάρχει σωληνάκι, αλλά μια ανεπίστροφη βαλβίδα διαφυγής των αερίων, για την περίπτωση δημιουργίας υψηλής εσωτερικής πίεσης, η οποία αποκλείει τις διαρροές.
Το κόστος αγοράς μια μπαταρίας είναι σημαντικό και ας μην ξεχνάμε ότι η μπαταρία είναι βασικό δομικό στοιχείο στο ηλεκτρικό κύκλωμα μιας μοτοσικλέτας. Το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι μια σωστή συντήρηση. Ο έλεγχος της στάθμης του ηλεκτρολύτη στις συμβατικές μπαταρίες είναι σημαντικός, γιατί μικρότερη ποσότητα από την κανονική, εκτός του ότι μειώνει την ποσότητα των σωματιδίων, με αποτέλεσμα, αφήνει ακάλυπτες τις πλάκες μολύβδου και απροστάτευτες από την οξείδωση. Ανεξάρτητα από το αν η μπαταρία είναι συμβατική ή MF, μια προληπτική φόρτιση σε κάθε service μπορεί να γλιτώσει από πολλούς μπελάδες. Και δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η μπαταρία πρέπει να είναι καθαρή από βρωμιές. Λίγη βαζελίνη ή γράσο πάνω στους πόλους, αφού όμως συνδεθούν αυτοί πρώτα με το κύκλωμα, προφυλάσσει από την οξείδωση και την εμφάνιση αλάτων που μπορεί να διακόψει τη ροή του ρεύματος.
πηγη mototriti
καλο σκ σε ολους
Η μπαταρία είναι μια αποθήκη ηλεκτρικής ενέργειας. Αυτή η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε χημική μορφή και μετατρέπεται ξανά σε ηλεκτρική, κάθε φορά που χρησιμοποιείται η μπαταρία.
Οι μπαταρίες που χρησιμοποιούνται στις μοτοσικλέτες είναι δύο τύπων: συμβατικού τύπου μολύβδου ή «ξηρού» τύπου MF, οι οποίες δεν έχουν ανάγκη συντήρησης. Οι διαφορές μεταξύ τους είναι λιγότερες από αυτές που μπορεί να νομίζει κάποιος με την πρώτη ματιά, όπως θα δούμε παρακάτω.
Οι μπαταρίες μοτοσικλετών είναι επαναφορτιζόμενες και έχουν χαμηλή εξωτερική αντίσταση, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα υψηλής παροχής ρεύματος, χωρίς σημαντική πτώση δυναμικού. Κάθε μπαταρία αποτελείται από μια σειρά στοιχείων των 2 Volt. Δηλαδή μια 12βολτη μπαταρία αποτελείται από 6 τέτοια στοιχεία και, αντίστοιχα, μια 6βολτη από 3. Κάθε στοιχείο αποτελείται από δύο ομάδες πλακών μολύβδου, εμβαπτισμένες στο ηλεκτρολυτικό μέσο, το οποίο είναι θειικό οξύ αραιωμένο σε νερό. Κάθε ομάδα των πλακών μολύβδου είναι συνδεδεμένη με έναν πόλο της μπαταρίας.
Όταν το ηλεκτρολυτικό μέσο βρίσκεται σε ηρεμία, αποτελείται από θετικά και αρνητικά φορτισμένα σωματίδια, τα οποία συνολικά δίνουν φορτίο μηδέν, δηλαδή ουδέτερη κατάσταση. Όταν, όμως, δώσουμε τάση στους δυο πόλους (φόρτιση μπαταρίας), τότε τα θετικά σωματίδια κινούνται προς τις πλάκες μολύβδου που είναι συνδεδεμένες με τον αρνητικά φορτισμένο πόλο και τον φορτίζουν θετικά. Το ίδιο κάνουν και τα αρνητικά φορτισμένα σωματίδια με τον άλλο πόλο. Έτσι, όταν τελειώσει η φόρτιση της μπαταρίας, έχουμε δυο πόλους φορτισμένους, έναν θετικά κι έναν αρνητικά. Όταν αυτοί οι δύο πόλοι συνδεθούν σε εξωτερικό κύκλωμα, τότε τα θετικά φορτισμένα σωματίδια αρχίζουν να κινούνται μέσω του κυκλώματος προς τον αρνητικό πόλο, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ηλεκτρικού ρεύματος στο κύκλωμα, αλλά και την εκφόρτιση της μπαταρίας. Έτσι είναι απαραίτητη η επαναφόρτιση της μπαταρίας, η οποία γίνεται από τη γεννήτρια της μοτοσικλέτας, όταν αυτή βρίσκεται σε λειτουργία.
Κάθε στοιχείο είναι απομονωμένο από τα υπόλοιπα και έχει τη δική του δεξαμενή με ηλεκτρολυτικό μέσο. Για αυτό, κάθε στοιχείο έχει τη δική του τάπα στο κέλυφος της μπαταρίας. Στις μπαταρίες MF, ανάμεσα στις πλάκες κάθε στοιχείου υπάρχει σπογγώδες υλικό, το οποίο απορροφά το ηλεκτρολυτικό μέσο. Επειδή κατά τη συνεχή φόρτιση της μπαταρίας που γίνεται κατά τη λειτουργία της μοτοσικλέτας αποβάλλονται αέρια από το ηλεκτρολυτικό μέσο, αλλά γίνεται και αυξομείωση του όγκου του ίδιου του ηλεκτρολύτη, υπάρχει ανάγκη εξαέρωσης. Έτσι, στις συμβατικές μπαταρίες υπάρχει ελεύθερος χώρος πάνω από τα στοιχεία, ο οποίος επικοινωνεί με ένα σωληνάκι εξαέρωσης. Στις μπαταρίες MF δεν υπάρχει σωληνάκι, αλλά μια ανεπίστροφη βαλβίδα διαφυγής των αερίων, για την περίπτωση δημιουργίας υψηλής εσωτερικής πίεσης, η οποία αποκλείει τις διαρροές.
Το κόστος αγοράς μια μπαταρίας είναι σημαντικό και ας μην ξεχνάμε ότι η μπαταρία είναι βασικό δομικό στοιχείο στο ηλεκτρικό κύκλωμα μιας μοτοσικλέτας. Το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε είναι μια σωστή συντήρηση. Ο έλεγχος της στάθμης του ηλεκτρολύτη στις συμβατικές μπαταρίες είναι σημαντικός, γιατί μικρότερη ποσότητα από την κανονική, εκτός του ότι μειώνει την ποσότητα των σωματιδίων, με αποτέλεσμα, αφήνει ακάλυπτες τις πλάκες μολύβδου και απροστάτευτες από την οξείδωση. Ανεξάρτητα από το αν η μπαταρία είναι συμβατική ή MF, μια προληπτική φόρτιση σε κάθε service μπορεί να γλιτώσει από πολλούς μπελάδες. Και δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η μπαταρία πρέπει να είναι καθαρή από βρωμιές. Λίγη βαζελίνη ή γράσο πάνω στους πόλους, αφού όμως συνδεθούν αυτοί πρώτα με το κύκλωμα, προφυλάσσει από την οξείδωση και την εμφάνιση αλάτων που μπορεί να διακόψει τη ροή του ρεύματος.
πηγη mototriti
καλο σκ σε ολους
Courage is not lack of fear ..but the ability to act while facing fear!
- dimitrisfz
- Administrator
- Δημοσιεύσεις: 3390
- Εγγραφή: Σάβ 12 Απρ 2008, 20:12
- Model: MT09
- Model year: 2015
- Τοποθεσία: Milktsi
- Επικοινωνία:
Re: Τα πάντα για τις μπαταρίες μας
Exει διαγωνισμα το Σαβ/κο?
Περα απο την πλακα, πολυ χρησιμο, ευγε μαλιουρα!! +:Applause=+:=D>
Περα απο την πλακα, πολυ χρησιμο, ευγε μαλιουρα!! +:Applause=+:=D>
Οι σοφοί μιλούν επειδή έχουν κάτι να πουν.
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Οι ανόητοι μιλούν επειδή πρέπει κάτι να πουν.
Πλάτων, 427-347 π.Χ
Re: Τα πάντα για τις μπαταρίες μας
Πάει και εμένα η μπαταρία μου (fz6 '07). Η μαμά είναι λίγο πανάκριβη. Αξίζει να βάλω καμιά πιο φθηνή ή θα μου ρθει μια η άλλη? Καμια πρόταση?
Re: Τα πάντα για τις μπαταρίες μας
Tελικά έβαλα αυτή.
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης