Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Τα 600cc με κινητήρα ψεκασμού απο το 2004 εως το 2010
Arxagelos

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από Arxagelos »

R1der έγραψε:Ανεβάζεις +20 άλογα σε ένα μηχανάκι κρατώντας τα ίδια περιφερειακά. Μου κάνει κάπως!!!
εσενα δεν ανεβάζει 10+ με το ram air? :{}\

Άβαταρ μέλους
R1der
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 22:21
Model: -
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από R1der »

Arxagelos έγραψε:
R1der έγραψε:Ανεβάζεις +20 άλογα σε ένα μηχανάκι κρατώντας τα ίδια περιφερειακά. Μου κάνει κάπως!!!
εσενα δεν ανεβάζει 10+ με το ram air? :{}\
+8. Και μάλιστα +8 στα 175(στρόφαλο) όχι +20 στα 78. Και η εταιρία το έχει φτιάξει έτσι δλδ έχει προβλέψει αυτή την άυξηση. Στο fz6 δεν νομίζω ότι το βγάζει με το σκεπτικό ότι θα το ανεβάσεις 20 άλογα.
όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται!!

Arxagelos

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από Arxagelos »

ναι αλλα εδω εχουμε τον ιδιο ακριβώς κινητήρα, αν και αδυνατώ να πιστεψω οτι η διαφορα ειναι μονο στις πεταλούδες γιατι ειχε ακουστει οτι εχει περισσότερη ροπη χαμηλα για να ειναι πιο ευχρηστο στη πολη. Μονο με τη ρύθμιση αυτη μπορουν να αλλαξουν το διαγραμμα της ροπης? δεν νομίζω....

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από Theod »

R1der έγραψε:Ανεβάζεις +20 άλογα σε ένα μηχανάκι κρατώντας τα ίδια περιφερειακά. Μου κάνει κάπως!!!

Να μην σου κάνει καθόλου κάπως...το 78άρι σημερινό Φείζερ είναι ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο με αυτό που κυκλοφορούσε το 04-05-06 διαθέτοντας από "μαμά" 98 κανονικότατα αλογάκια και τα περιφερειακά του δεν είχαν κανένα απολύτως πρόβλημα να τα αντέξουν - πάντα μιλώντας στα πλαίσια της κατηγορίας του...
Και όχι μόνο απλώς δεν είχαν πρόβλημα να αντέξουν τα 98 άλογα, αλλά μιλάμε για μάλλον το εμπορικότερο μηχανάκι στην κατηγορία του που σάρωσε στις πωλήσεις και πλέον έχει αποδείξει την αξία του σε όλους τους τομείς, ενώ και σε όλα τα τέστ είχε πάρει από πολύ καλές έως άριστες κριτικές (το ξανατονίζω...ΠΑΝΤΑ στα πλαίσια της κατηγορίας του)...

Το ότι έγινε ψευδοdetuning στα 78 άλογα δεν έγινε γιατί υπήρχε κάποιο σοβαρό πρόβλημα με το μηχανάκι και την ιπποδύναμή του ή τα περιφερειακά του αλλά είναι μια καθαρά μαρκετίστικη κίνηση για να πλασσαριστεί εμπορικά στην αγορά ως "και καλά" φθηνότερο και "φιλικότερο" εναλλακτικό μοντέλο στην προσπάθεια να τσιμπήσει μερικές πωλήσεις από τον ανταγωνισμό...Μαρκετίστικες μπούρδες δηλαδή... :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
AUDIOSLAVE
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 1346
Εγγραφή: Τετ 24 Αύγ 2005, 14:08
Model: FZ6
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από AUDIOSLAVE »

Theod έγραψε:
R1der έγραψε:Ανεβάζεις +20 άλογα σε ένα μηχανάκι κρατώντας τα ίδια περιφερειακά. Μου κάνει κάπως!!!


Το ότι έγινε ψευδοdetuning στα 78 άλογα δεν έγινε γιατί υπήρχε κάποιο σοβαρό πρόβλημα με το μηχανάκι και την ιπποδύναμή του ή τα περιφερειακά του αλλά είναι μια καθαρά μαρκετίστικη κίνηση για να πλασσαριστεί εμπορικά στην αγορά ως "και καλά" φθηνότερο και "φιλικότερο" εναλλακτικό μοντέλο στην προσπάθεια να τσιμπήσει μερικές πωλήσεις από τον ανταγωνισμό...Μαρκετίστικες μπούρδες δηλαδή... :/abwave::)
Μιλαγα σημερα για αυτη την περιπτωση με το μηχανικο μου,και το αν ειναι οντως ευκολη η μετατροπη οπως λενε, και μου ειπε πως η αλλαγη αυτη εγινε απο τη Yamaha για να ενταχθει το συγκεκριμενο μηχανακι στο Euro 3 (που ειναι υποχρεωτικο για την εισαγωγη της μηχανης στην Ε.Ε).
Το μηχανακι οπως ηταν με τα 98 αλογα περναει Euro 2.
Τωρα αν η Yamaha πετυχε με ενα σμπαρο δυο τριγονια για το λογο που λες εσυ Θαναση δεν ξερω.
Over thinking, over analyzing separates the body from the mind.
Withering my intuition leaving opportunities behind.
Feed my will to feel this moment urging me to cross the line.
Reaching out to embrace whatever may come.

Άβαταρ μέλους
delrules
Δημοσιεύσεις: 1131
Εγγραφή: Σάβ 19 Μάιος 2007, 13:57
Model: FZ1
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από delrules »

AUDIOSLAVE έγραψε:
Μιλαγα σημερα για αυτη την περιπτωση με το μηχανικο μου,και το αν ειναι οντως ευκολη η μετατροπη οπως λενε, και μου ειπε πως η αλλαγη αυτη εγινε απο τη Yamaha για να ενταχθει το συγκεκριμενο μηχανακι στο Euro 3 (που ειναι υποχρεωτικο για την εισαγωγη της μηχανης στην Ε.Ε).
Το μηχανακι οπως ηταν με τα 98 αλογα περναει Euro 2.
Τωρα αν η Yamaha πετυχε με ενα σμπαρο δυο τριγονια για το λογο που λες εσυ Θαναση δεν ξερω.
Δηλαδή το S2 περνάει euro2?
Save Your Mind, Listen To Metal..

Μοτοσυκλέτα για ζωή..

Άβαταρ μέλους
AUDIOSLAVE
Μέλος Δ.Σ.
Δημοσιεύσεις: 1346
Εγγραφή: Τετ 24 Αύγ 2005, 14:08
Model: FZ6
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από AUDIOSLAVE »

Οχι. Περναει Euro 3 κανονικα.
Ειναι υποχρεωτικο ετσι κ αλλιως να περναει Euro 3. Αλλιως δεν επιτρεπεται η εισαγωγη του στην Ε.Ε.

Στο παλιο μοντελο εγιναν οι αλλαγες κ η μειωση της ιπποδυναμης για να περναει επισης Euro 3.
Οταν εγινε η εισαγωγη των προηγουμενων μοντελων ηταν υποχρεωτικο το Euro 2 τοτε, το οποιο περνανε.
Over thinking, over analyzing separates the body from the mind.
Withering my intuition leaving opportunities behind.
Feed my will to feel this moment urging me to cross the line.
Reaching out to embrace whatever may come.

Anastasis

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από Anastasis »

Το θεμα ειναι σε ολλα αυτα που ακουω εχουν μια δωση αληθειας διοτι μπορεις να το δεις και μονο σου οτι ωντος υπαρχουν αυτα τα 2 στοπερ .... γιατι να τα εχει ??? αραγε λες εγω ??? και γιατι δεν φτιαξανε μονο ενα στοπερ για τα 78 αλλογα ?? και εχουν και το αλλο στοπερ (λαμακι) καπια χιλιοστα πιο πισω???
Το θεμα ειναι αν εχεις 2 χρονια εγγυηση ακομα γιατι το μηχανακι ειναι καινουργιο το κανεις αυτο ?? υπαρχη πιθανοτητα να εχεις ζημια στο μηχανακι ??? εφοσον παρα πολυ λενε οτι το 78 και το 98 εχουν ακριβοσ την ιδια μηχανη ?????
Με ενα μιτοτσιμπιδο γινετε ι δουλεια στραβωνεις το πρωτο λαμακι (στοπερ) και εχεις το 2 λαμακι να κανει δουλεια .... περισοτερο γκαζι .... ... ... Το θεμα ειναι το κανεις? Εγω το πολυσκευτομαι δεν το εχς δοκιμασει!!!!

Άβαταρ μέλους
manos_mas
Δημοσιεύσεις: 679
Εγγραφή: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:24
Model: FZ6
Model year: 2007
Τοποθεσία: Βύρωνας
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από manos_mas »

Πραγματικά έτσι είναι. Εγώ έχω ένα πρώην 78άρι και νύν 98άρι με αυτόν τον απλό τρόπο. Το αγόρασα μεταχειρισμένο από έναν φίλο Ξέροντας ότι έχει γίνει έτσι σε 98 άλογα. Κατόπιν αγοράσαμε ένα ακόμα καινούργιο 78αρι για έναν άλλον φίλο και το κάναμε στα 1500 κμ και αυτο 98αρι με τον ίδιο τρόπο. Αλλά ρε παίδες το 78αρι όταν το καβάλησα... νόμιζα οτι θα με περάσουν μέχρι και τα τρανσάλπ χαχαχα .... πραγματικά το μηχανάκι μεταμορφώνετε......
ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΙΣΩ ΣΟΥ ΝΑ ΣΦΥΡΙΖΕΙ ... ΜΗ ΦΟΒΗΘΕΙΣ... ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΣΥΓΥΡΙΖΕΙ.....

Άβαταρ μέλους
BIMEL
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τετ 11 Φεβ 2009, 21:15
Model: -
Τοποθεσία: Πορτοχέλι
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από BIMEL »

Παίδες καλησπέρα...Είμαι κάτοχος fazer 78 hp εδώ και επτά μήνες, πριν πάρω το μηχανάκι, πήγα και το είδα στην αντιπροσωπεία της πάτρας διότι το έψαχνα σε μαύρο και δεν το έβρισκα. Ο σκοπός που κατέληξα στο συγκεκριμένο ήταν φυσικά η τιμή του (€ 6.230,00) και φράγκα πολλά δεν παίζανε, αφού με αυτά τα λεφτά ούτε xt 660x δεν έπαιρνα, μου άρεσε βέβαια και σαν μηχανή, αλλά δεν το κρύβω οτι το s2 μου άρεσε ακόμα περισσότερο. Τέλος πάντων, ο τύπος στην αντιπροσωπεία μου είπε εξ αρχής ότι το μηχανάκι είναι 78 hp διότι έχουν κλείσει το γκάζι με στοπ στην πεταλούδα (λαμάκι) επειδή δεν πέρναγε τις προδιαγραφές ρύπων όπως το s2 που φοράει άλλο καταλύτη. Στο πρώτο σέρβις μου απάντησε αν θέλω το βγάζουν και γίνετε 98 hp, το μοτέρ εξάλου το ίδιο είναι. Αφού αγόρασα το μηχανάκι, όχι από την Πάτρα βέβαια αλλά από έμπορο στο πορτοχέλι όπου διαμένω, μετά από 2000 km αφαίρεσα με την βοήθεια του συνεργείου και μετά από οδηγίες που έλαβε ο τεχνικός από συνεργείο της yamaha, το λαμάκι...μιλάμε για εκρηκτική αλλαγή, για να πιστώ όμως πήρα βόλτα ένα s2 φίλου μου και το συμπέρασμα είναι πως είναι ακριβώς τα ίδια μηχανάκια στο γκάζι...καμία διαφορά. Είμαι πολύ ευχαριστημένος για την αγορά μου, διότι με το ανωτέρω ποσό έχω μηχανή 98 ολοζώντανων hp με όλα τα υπέρ για την κατηγορία της.

Άβαταρ μέλους
jskf16
Δημοσιεύσεις: 11079
Εγγραφή: Παρ 21 Σεπ 2007, 14:10
Model: -
Model year: 2012
Τοποθεσία: XANIA
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από jskf16 »

κατα αρχην φιλε μου καλως ηρθες ,αν θες πες μας για σενα!
http://www.fazerclub.eu/forumx/viewforum.php?f=50

κατα δευτερον γραφε με μικρα :wink:
ευχαριστω!

κατα τριτον :mrgreen:
ετσι ειναι τα πραγματα :wink:

MALLIAS 0+
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 09:48
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από MALLIAS 0+ »

1. Καμια φωτο για αυτο το λαμακι;
2. Ξερει κανεις αν κ τι πειραζουμε απο το καντραν για να αλλαξει το διαγραμμα ροπης μπας κ φορτωσει λιγο καλυτερα απο πιο χαμηλα εννοω κατω απο τις 6-7000 που ειναι ψοφιο σαν μπουκωμενο.
Α'ι' κεν νοτ αδερ! Α'ι' ντου νοτ φαητ χερ!

fanoula05
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Σάβ 22 Νοέμ 2008, 20:25
Model: -
Τοποθεσία: serres
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από fanoula05 »

Σήμερα έκανα και εγώ την αλλαγή με το λαμακι. Τράβηξα και Φώτο την πεταλούδα πριν και μετά
Εικόνα
Εικόνα
πριν άνοιγε λίγο πάνω από την μέση…….
20 άλογα +… τα λόγια είναι περιττά.
Ο προβληματισμός μου είναι ότι ρώτησα το μηχανικό τις αντιπροσωπείας και μου είπε ότι το ήξερε και δεν μου το είπε αυτός γιατί λέει δεν είναι η μόνη αλλαγή, και ότι το μίγμα στα ψιλά τώρα είναι φτωχό και το μηχανάκι δουλεύει στα ψιλά κάπως στεγνό.
Περιμένω τα σχόλια σας γιατί μου έβαλε ιδέες και ψιλό φοβάμαι να το ανοίξω.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος fanoula05 την Σάβ 11 Απρ 2009, 14:10, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.

Theod
Δημοσιεύσεις: 3524
Εγγραφή: Δευ 10 Ιαν 2005, 19:05
Model: -
Τοποθεσία: Ηλιούπολη
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από Theod »

fanoula05 έγραψε:Περιμένω τα σχόλια σας γιατί μου έβαλε ιδέες και ψιλό φοβάμαι να το ανοίξω.
Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Nα μην φοβάσαι.
Άνοιξέ το όσο γουστάρεις και όσο στο επιτρέπουν οι συνθήκες... Πάντα με προσοχή και ασφάλεια όμως εεε ???

Άβαταρ μέλους
jaff_fz6gr
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιούλ 2008, 11:43
Model: -
Τοποθεσία: Γαλατσι-Μαρουσι
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από jaff_fz6gr »

να μην το φοβασαι καθολου οπως ειπε και ο θειος,εγω την εχω κανει κανα εικοσαημερο και σε δυο βολτες του εχω πιει το αιμα,αλλα δεν μπορω να καταλαβω για ποιο λογο σου ειπε οτι ψηλα το μιγμα θα ειναι πιο φτωχο;αφου εκει δινει το μηχανακι,τελοσπαντων ανοιξε το μην το φοβασαι καθολου.
"If you leave the world to change you,then you can't change the world''

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZ6 Fazer /FZ6 - FZ6 Fazer S2 / FZ6 S2”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες