Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Τα 600cc με κινητήρα ψεκασμού απο το 2004 εως το 2010
Άβαταρ μέλους
Ex oriente lux
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ 17 Ιουν 2023, 13:20
Model: FZ6
Model year: 2006
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από Ex oriente lux »

Γεια σας παίδες, έχω το fz6n 78ch από το 2009, ήξερα από τοτε ότι ήταν 78 άλογα, και ότι με κάποια μικρή παρέμβαση, γινόταν 98, εν πάση περιπτώση πήγαμε σε κάποιο συνεργείο τότε, και έκοψε κάποιο λαμάκι που εμπόδιζε να ανοίξουν η πεταλούδες όσο έπρεπε, μάλιστα μας πήρε το κεφάλι (200 γιούρα), κάποια στιγμή το δυναμομετρήσαμε το μηχανάκι, και έδειξε 80HP τροχό, και παραξενεύτηκα γιατί περίμεναμε 90 τροχό, σήμερα τυχαία ανακάλυψα ότι το πρώτο stop στην γκαζιέρα, δεν έχει ισιώση, ώστε να ανοίγει το γκάζι σε όλη του την διαδρομή.....και ρωτάω εγώ τώρα, άρα δεν αρκεί μόνο το λαμάκι στην γκαζιέρα για να πάρει τα 90 άλογα τροχό; μήπως χρειάζεται και στης πεταλούδες κάποιο λαμάκι κόψιμο; αν το 2009 ο μάστορας με είχε κοροϊδέψει, ότι τάχα μου έκοψε κάποιο λαμάκι, το δυναμόμετρο θα έδειχνε 70 τροχό και όχι 80, άρα κάτι έκανε αλλά όχι ολοκληρωμένα, και σήμερα ανακάλυψα το δεύτερο stop, ίσως αυτός να είναι ο λόγος που το δυναμόμετρο έδειξε 80 και όχι 90 τροχό τότε. Την μηχανή την είχα αγοράση με 1000 χιλιόμετρα.

Άβαταρ μέλους
Ex oriente lux
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ 17 Ιουν 2023, 13:20
Model: FZ6
Model year: 2006
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από Ex oriente lux »

Ex oriente lux έγραψε:
Παρ 01 Δεκ 2023, 18:45
Γεια σας παίδες, έχω το fz6n 78ch από το 2009, ήξερα από τοτε ότι ήταν 78 άλογα, και ότι με κάποια μικρή παρέμβαση, γινόταν 98, εν πάση περιπτώση πήγαμε σε κάποιο συνεργείο τότε, και έκοψε κάποιο λαμάκι που εμπόδιζε να ανοίξουν η πεταλούδες όσο έπρεπε, μάλιστα μας πήρε το κεφάλι (200 γιούρα), κάποια στιγμή το δυναμομετρήσαμε το μηχανάκι, και έδειξε 80HP τροχό, και παραξενεύτηκα γιατί περίμεναμε 90 τροχό, σήμερα τυχαία ανακάλυψα ότι το πρώτο stop στην γκαζιέρα, δεν έχει ισιώση, ώστε να ανοίγει το γκάζι σε όλη του την διαδρομή.....και ρωτάω εγώ τώρα, άρα δεν αρκεί μόνο το λαμάκι στην γκαζιέρα για να πάρει τα 90 άλογα τροχό; μήπως χρειάζεται και στης πεταλούδες κάποιο λαμάκι κόψιμο; αν το 2009 ο μάστορας με είχε κοροϊδέψει, ότι τάχα μου έκοψε κάποιο λαμάκι, το δυναμόμετρο θα έδειχνε 70 τροχό και όχι 80, άρα κάτι έκανε αλλά όχι ολοκληρωμένα, και σήμερα ανακάλυψα το δεύτερο stop, ίσως αυτός να είναι ο λόγος που το δυναμόμετρο έδειξε 80 και όχι 90 τροχό τότε. Την μηχανή την είχα αγοράση με 1000 χιλιόμετρα.
Άυριο θα ισιώσω το λαμάκι και θα σας πω τα νέα :shock:

Άβαταρ μέλους
Ex oriente lux
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ 17 Ιουν 2023, 13:20
Model: FZ6
Model year: 2006
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από Ex oriente lux »

Ex oriente lux έγραψε:
Παρ 01 Δεκ 2023, 18:54
Ex oriente lux έγραψε:
Παρ 01 Δεκ 2023, 18:45
Γεια σας παίδες, έχω το fz6n 78ch από το 2009, ήξερα από τοτε ότι ήταν 78 άλογα, και ότι με κάποια μικρή παρέμβαση, γινόταν 98, εν πάση περιπτώση πήγαμε σε κάποιο συνεργείο τότε, και έκοψε κάποιο λαμάκι που εμπόδιζε να ανοίξουν η πεταλούδες όσο έπρεπε, μάλιστα μας πήρε το κεφάλι (200 γιούρα), κάποια στιγμή το δυναμομετρήσαμε το μηχανάκι, και έδειξε 80HP τροχό, και παραξενεύτηκα γιατί περίμεναμε 90 τροχό, σήμερα τυχαία ανακάλυψα ότι το πρώτο stop στην γκαζιέρα, δεν έχει ισιώση, ώστε να ανοίγει το γκάζι σε όλη του την διαδρομή.....και ρωτάω εγώ τώρα, άρα δεν αρκεί μόνο το λαμάκι στην γκαζιέρα για να πάρει τα 90 άλογα τροχό; μήπως χρειάζεται και στης πεταλούδες κάποιο λαμάκι κόψιμο; αν το 2009 ο μάστορας με είχε κοροϊδέψει, ότι τάχα μου έκοψε κάποιο λαμάκι, το δυναμόμετρο θα έδειχνε 70 τροχό και όχι 80, άρα κάτι έκανε αλλά όχι ολοκληρωμένα, και σήμερα ανακάλυψα το δεύτερο stop, ίσως αυτός να είναι ο λόγος που το δυναμόμετρο έδειξε 80 και όχι 90 τροχό τότε. Την μηχανή την είχα αγοράση με 1000 χιλιόμετρα.
Άυριο θα ισιώσω το λαμάκι και θα σας πω τα νέα :shock:
Προσπάθησα με μακρύ μυτοτσίμπιδο αλλα δεν λυγίζει, δεν είναι κάτι εύκολο που λένε κάποιοι, και προκειμένου να γίνει ζήμια στην γκαζιέρα το άφησα όπως ήταν, για κόψιμο ούτε συζήτηση. Πάντως γνώμη μου είναι ότι, χωρίς αλλαγή στην χαρτογράφηση και μόνο με λίγο περισσότερο άνοιγμα του γκαζιού ,δεν νομίζω ότι παίρνεις είκοσι αλόγατα +:Think=+::-k Δηλαδή στην YAMAHA ήταν τόσο λαλάκες, που κόψανε 20 ίππους με ένα απλό στοπ στην γκαζιέρα :shock:

Άβαταρ μέλους
manos_mas
Δημοσιεύσεις: 679
Εγγραφή: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:24
Model: FZ6
Model year: 2007
Τοποθεσία: Βύρωνας
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από manos_mas »

Δεν υπάρχει θέμα αμφισβητησης για την εξής μετατροπή. Κι όμως απλά κόψανε τα άλογα από την διαδρομή του γκαζιού. Πρέπει να το έχουν κάνει το 98% των ιδιοκτητών fz6

Άβαταρ μέλους
Ex oriente lux
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ 17 Ιουν 2023, 13:20
Model: FZ6
Model year: 2006
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από Ex oriente lux »

manos_mas έγραψε:
Σάβ 02 Δεκ 2023, 21:58
Δεν υπάρχει θέμα αμφισβητησης για την εξής μετατροπή. Κι όμως απλά κόψανε τα άλογα από την διαδρομή του γκαζιού. Πρέπει να το έχουν κάνει το 98% των ιδιοκτητών fz6
Kαλημέρα Μάνο, εσύ το έχεις κάνει; αν ναι, ρίξε τα φώτα σου :idea: υγ: στο άβαταρ έχω γράψει λάθος χρονολογία, η μηχανή είναι του '07, όταν έκανα αναζήτηση με βάση τον αριθμό πλαισίου έβγαλε :arrow: fz6n 78ch

Άβαταρ μέλους
manos_mas
Δημοσιεύσεις: 679
Εγγραφή: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:24
Model: FZ6
Model year: 2007
Τοποθεσία: Βύρωνας
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από manos_mas »

Όντως έχει ένα λαμακι που θέλει κόψιμο η στράβωμα για τερματίζει η πεταλούδα στο δεύτερο λαμακι που έχει. Σκύψε και δες το από την μεριά που πάνε οι ντιζες

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από SoR_gr »

επειδη δεν ειναι στα αγγλικα δεν μπορω να απαντησω με βεβαιότητα.

το 1ο βιντεο μαλλον ειναι το S2 ή fz6 98hp

Link
https://www.youtube.com/watch?v=XQe7HaG26-0[/youtube]

to 2o βίντεο μάλλον είναι S1 με στραβωμένο το λαμάκι

Link
https://www.youtube.com/watch?v=tjNKMHeyogw[/youtube]
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
Ex oriente lux
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ 17 Ιουν 2023, 13:20
Model: FZ6
Model year: 2006
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από Ex oriente lux »

Δεν αντιλέγω στο ότι υπάρχουν δύο stop, και σίγουρα για να ισιώση το ένα stop, πρέπει να βγει όλο το λαμάκι/ροδέλα που κουμπώνει η ντίζα, η ανησυχία μου βρισκεται στο, αν το βγάλω, θα ξαναμπεί εύκολα; γιατί από μέσα υπάρχει ελατήριο +:Think=+::-k θέλω να πιστεύω πως καταλαβαίνετε τι εννοώ :/abwave::)

Άβαταρ μέλους
Ex oriente lux
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ 17 Ιουν 2023, 13:20
Model: FZ6
Model year: 2006
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από Ex oriente lux »

Ex oriente lux έγραψε:
Τρί 05 Δεκ 2023, 20:48
Δεν αντιλέγω στο ότι υπάρχουν δύο stop, και σίγουρα για να ισιώση το ένα stop, πρέπει να βγει όλο το λαμάκι/ροδέλα που κουμπώνει η ντίζα, η ανησυχία μου βρισκεται στο, αν το βγάλω, θα ξαναμπεί εύκολα; γιατί από μέσα υπάρχει ελατήριο +:Think=+::-k θέλω να πιστεύω πως καταλαβαίνετε τι εννοώ :/abwave::)
https://imgur.com/a/s34kXaD

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από SoR_gr »

Τώρα αυτό είναι κατα πόσο κατέχουν τα χέρια σου.

Προσωπικά δεν θα ελυνα ολο το σύστημα.
Θα ελυνα οτι ηταν ευκολο και γύρο γύρο μήπως μου δώσει χώρο να το στραβώσω. Αν δεν στράβωνε, θα το σκεφτόμουν στο να το έκοβα με μια λάμα για μέταλλα αν χωράει.

προφανώς για να στραβώσουν 1 λαμάκι μπορεί να χρεώνει ο καθένας οτι θέλει πχ αναφέρθηκαν καπου χρέωση 200€. Μπορεί να του πήρε 3 ώρες να το λύσει και να το ξαναμοντάρει (Δεν γνωρίζω, υποθετικά μιλάω).

Προσωπικά έχω παιδευτεί πολλές φορές με χαζομάρες. Πχ στο να λύσεις 1 βίδα μου πήρε 2 ώρες. Είναι ανάλογα την περίπτωση...
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
Ex oriente lux
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ 17 Ιουν 2023, 13:20
Model: FZ6
Model year: 2006
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από Ex oriente lux »

SoR_gr έγραψε:
Τετ 06 Δεκ 2023, 13:23


Προσωπικά δεν θα ελυνα ολο το σύστημα.
Και εγώ δεν θα το επιχειρήσω, φαντάζομαι ότι ξεβιδώνω το παξιμάδι, τραβάω το μεταλικό έλασμα και ακούγετε ο ήχος του ελατηρίου που πετάγετε :cry: +:Brick wall=+:](*,) βρίσκομε και σε νησί...άστο καλύτερα +:Whistle=+::-
SoR_gr έγραψε:
Τετ 06 Δεκ 2023, 13:23
Τώρα αυτό είναι κατα πόσο κατέχουν τα χέρια σου.

Αν δεν στράβωνε, θα το σκεφτόμουν στο να το έκοβα με μια λάμα για μέταλλα αν χωράει.

Χωράει λάμα αλλά δεν μου πάει καρδιά να το κόψω, άσε που φοβάμε μην αφήσει τίποτα γρέζια από το κόψιμο και πάρουμε την ντίζα στα χέρια, για μένα θα άξιζε να κάνω την όλη διαδικασία, αν ''γεμίζε'' στης χαμηλομεσαίες, κάτι που μόνο με αλλαγή τελικόν θα πετύχαινα, είχα παλιά termignoni, και είχα πολύ καλά ''μπαμ'' 8) , τώρα φοράω την stock

Άβαταρ μέλους
manos_mas
Δημοσιεύσεις: 679
Εγγραφή: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:24
Model: FZ6
Model year: 2007
Τοποθεσία: Βύρωνας
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από manos_mas »

Αντί να το κόψεις μπορείς να το στραβώσεις για να μην χτυπάει το πρώτο λαμακι στο τέρμα και να τερμάτιζει το γκάζι στο δεύτερο λαμακι. Επίσης αν έχεις dremel μπορεί να το κάνεις επιτόπου χωρίς να λύσεις τπτ. Εγώ θυμάμαι τι είχα στραβώσει

Άβαταρ μέλους
SoR_gr
Administrator
Δημοσιεύσεις: 3073
Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2012, 23:24
Model: FZ6 S2
Model year: 2007
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από SoR_gr »

μπορεί επειδή εκανε θόρυβο να νόμιζες οτι πήγαινε καλύτερα.
Το δικό μου στα χαμηλά πήγαινε σχεδόν το ίδιο και στα ψηλά (εκει που δίνει πόνο το φζ6 ) είχε κρεμάσει.
"Never regret a day in your life: good days give happiness, bad days give experience, worst days give lessons, and best days give memories."

Άβαταρ μέλους
Ex oriente lux
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ 17 Ιουν 2023, 13:20
Model: FZ6
Model year: 2006
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από Ex oriente lux »

SoR_gr έγραψε:
Τρί 12 Δεκ 2023, 15:09
μπορεί επειδή εκανε θόρυβο να νόμιζες οτι πήγαινε καλύτερα.
Το δικό μου στα χαμηλά πήγαινε σχεδόν το ίδιο και στα ψηλά (εκει που δίνει πόνο το φζ6 ) είχε κρεμάσει.
Δεν νομίζω, είχα αλλάξει και φίλτρο αέρα, ένα piper cross, άλλωστε το μοτέρ με την μαμά εξάτμιση είναι φιμωμένο, φαίνεται και στο δυναμόμετρο η διαφορά πριν και μετά. Πάντως σε αναζήτηση που έκανα στο vin decoder, μου το βγάζει 98άρι του 2007

Άβαταρ μέλους
Ex oriente lux
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Σάβ 17 Ιουν 2023, 13:20
Model: FZ6
Model year: 2006
Επικοινωνία:

Re: Μετατροπή από 78 σε 98 ίππους

Δημοσίευση από Ex oriente lux »

Τελικά το fz είναι του '07, το επιβεβαίωσα μετά από τηλ. επικοινωνία και με τον Σπηλιώτη.

Απάντηση

Επιστροφή στο “FZ6 Fazer /FZ6 - FZ6 Fazer S2 / FZ6 S2”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες