Τα φώτα σας όσοι έχετε τις ¨άκρες¨!
- manos_mas
- Δημοσιεύσεις: 679
- Εγγραφή: Δευ 02 Φεβ 2009, 21:24
- Model: FZ6
- Model year: 2007
- Τοποθεσία: Βύρωνας
- Επικοινωνία:
Re: Τα φώτα σας όσοι έχετε τις ¨άκρες¨!
Λίγο πολύ ότι είδα και εγώ μετά από το πρόγραμμα.
- negoras
- Δημοσιεύσεις: 50
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 19:31
- Model: FZS600
- Model year: 2003
- Επικοινωνία:
Re: Τα φώτα σας όσοι έχετε τις ¨άκρες¨!
Του έβαλα σήμερα 2 δαχτυλίδια για στένωση ώστε να δώσω ελαστικότητα στην εκπνοή των καυσαερίων μιας και πριν ήταν τελείως σόβρακο...Πριν τα τελικά,στο Y link pipe ακριβώς πριν τα τελικά,έβαλα 2 δαχτυλίδια στην άκρη των εξαγωγών και απο 45mm το έκανα 42mm,ενώ από εκεί και πίσω τα τελικά γίνονται 50φεύγα(50.5 αν θυμάμαι καλά).
Το αποτέλεσμα?Το μηχανάκι χαμηλά νεύρωσε,πήρε πολύ ροπή και δεν θυμίζει σε τίποτα το εργοστασιακό setup.Η μηχανή πλέον δεν έχει την τρύπα που όλοι ξέρετε και ελπίζω να ξεχάσω σύντομα,έγινε πιο οικονομική στο γρήγορο ρυθμό αφού το εργοστασιακό setup ήταν κά8ε 2 ανοίγματα 1 νταμάκι,μεγάλη ψαλίδα στην κατανάλωση όταν το άνοιγα,τώρα έστρωσε πολύ(από τώρα θα δω την κατανάλωση σε κανονικές συνθήκες γιατί με τις δοκιμές...ξέρετε τώρα ).Στο τέρμα γκάζι ζωήρεψε λίγο,αλλά όχι τίποτα εξωπραγματικό,λίγα πράγματα.
Γενικά με αυτήν την προσθήκη η μηχανή απέκτησε ποιότητα οδήγησης μιας και είναι και πιο δυνατό για αν θες να παίξεις,πιο άμεσο όταν σε κλείνουν στην κίνηση και πιο δυνατό όταν θες να κάνεις προσπέραση,πολύ πιο άνετο στο ταξίδι και ανυπομωνώ να δω ποοοοσο καλύτερο θα είναι στις αναβάσεις!
Πάντως όταν το πήρα επαναπρογραμματισμένο και είδα ότι η μηχανή πήγαινε καλύτερα μαμα -της τρύπας που είχε φτιάξει είχα απογοητευτεί πολύ...Σήμερα που του έφτιαξα την εξάτμιση(αααα ρε παπαγιάννη για 3ο στάδιο την είχες φτιάξει?!?Ούτε r1 να ήταν! )χάρηκα πάααααρα πολύ.Από την άλλη ένα tracer 900 και 1 z750 που με πέτυχαν στα κέφια μου και τρωγόντουσαν δεν πρέπει να χάρηκαν τόσο
Η μηχανή ανέβηκε πάρα πολύ τώρα που ολοκληρώθηκε το 1ο στάδιο,πραγματικά μεγάλη ανανέωση σε σχέση με το μαμα που οδηγούσα τόσο καιρό.Πήρε δύναμη,αλλά κυρίως διορθώθηκε εκεί που πονούσε.Το σίγουρο είναι ότι....δεν είναι τόσο απλό
Το αποτέλεσμα?Το μηχανάκι χαμηλά νεύρωσε,πήρε πολύ ροπή και δεν θυμίζει σε τίποτα το εργοστασιακό setup.Η μηχανή πλέον δεν έχει την τρύπα που όλοι ξέρετε και ελπίζω να ξεχάσω σύντομα,έγινε πιο οικονομική στο γρήγορο ρυθμό αφού το εργοστασιακό setup ήταν κά8ε 2 ανοίγματα 1 νταμάκι,μεγάλη ψαλίδα στην κατανάλωση όταν το άνοιγα,τώρα έστρωσε πολύ(από τώρα θα δω την κατανάλωση σε κανονικές συνθήκες γιατί με τις δοκιμές...ξέρετε τώρα ).Στο τέρμα γκάζι ζωήρεψε λίγο,αλλά όχι τίποτα εξωπραγματικό,λίγα πράγματα.
Γενικά με αυτήν την προσθήκη η μηχανή απέκτησε ποιότητα οδήγησης μιας και είναι και πιο δυνατό για αν θες να παίξεις,πιο άμεσο όταν σε κλείνουν στην κίνηση και πιο δυνατό όταν θες να κάνεις προσπέραση,πολύ πιο άνετο στο ταξίδι και ανυπομωνώ να δω ποοοοσο καλύτερο θα είναι στις αναβάσεις!
Πάντως όταν το πήρα επαναπρογραμματισμένο και είδα ότι η μηχανή πήγαινε καλύτερα μαμα -της τρύπας που είχε φτιάξει είχα απογοητευτεί πολύ...Σήμερα που του έφτιαξα την εξάτμιση(αααα ρε παπαγιάννη για 3ο στάδιο την είχες φτιάξει?!?Ούτε r1 να ήταν! )χάρηκα πάααααρα πολύ.Από την άλλη ένα tracer 900 και 1 z750 που με πέτυχαν στα κέφια μου και τρωγόντουσαν δεν πρέπει να χάρηκαν τόσο
Η μηχανή ανέβηκε πάρα πολύ τώρα που ολοκληρώθηκε το 1ο στάδιο,πραγματικά μεγάλη ανανέωση σε σχέση με το μαμα που οδηγούσα τόσο καιρό.Πήρε δύναμη,αλλά κυρίως διορθώθηκε εκεί που πονούσε.Το σίγουρο είναι ότι....δεν είναι τόσο απλό
Re: Τα φώτα σας όσοι έχετε τις ¨άκρες¨!
Thanks for feedback, καλά χιλιόμετρα λοιπόν με το ανανεωμένο σου εργαλείο!
Μέλη σε σύνδεση
Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες